Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پنجاه‌وهشتمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز، شهرداری اهواز ملزم به استفاده از مشاورین مالیاتی در شهرداری و سازمان‌های وابسته و احداث یادمان شهدای گمنام در پارک های شهید سبحانی و میثاق شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهواز، امروز _ چهارشنبه ۱۸ خردادماه_ در صحن این شورا با دستور کارهای تفریق بودجه سال ۱۳۹۹ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، احداث یادمان‌های شهدای گمنام در بوستان‌های سطح شهر، گزارش کمیته‌های نظارتی شورا و و بررسی اولویت‌های کمیسیون‌های شورای شهر اهواز تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌مدد هاشم‌پور، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اهواز در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: در سنوات پیشین سازمان‌های امور مالیاتی جرایم‌هایی بابت ارزش افزوده برای شهرداری اهواز و سازمان‌های وابسته لحاظ کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه طبق تبصره ۷ ماده ۸ قانون مالیات ارزش افزود، شهرداری و سازمان‌های وابسته از مورد ذکر شده معاف هستند، پیشنهاد می‌شود در کنار سازمان‌های شهرداری مشاورین مالیاتی قرار داشته باشند تا چنین جریم‌هایی دیگر تکرار نشد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: ۴ سازمان مدیریت پسماند، خدمات موتوری، زیبا سازی و عمران شهرداری اهواز هر کدام قریب به ۲۵ میلیارد تومان بابت ارزش افزوده و مالیات جریمه شده‌اند.

وی تاکید کرد: شورای شهر در نظر دارد، برای جلوگیری از ایجاد چنین جرایم شهرداری را ملزم به استفاده از مشاورین مالیاتی کند بدین صورت که برای هر سازمان یک مشاور در نظر گرفته شود و یا اینکه برای هر چهار سازمان یک مشاوره انتخاب شود، این کار باوجود هزینه جزئی که دارد دستاوردی بسیار خوبی برای شهرداری خواهد داشت.

در ادامه حجت‌اله زارع زاده نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: در سالیان گذشته پیکر مطهر شهدای گمنام در برخی از پارک‌های سطح شهر اهواز از جمله پارک شهید سبحانی در خیابان قدس، پارک میثاق در منطقه ۴ شهرداری و پارک جزیره در منطقه ۲ شهرداری اهواز دفن شده است.

وی افزود: طی این سال‌ها باید یادمانی در خو رو شأن این شهدای بزرگوار بنا می‌شد که متأسفانه بنا به هر دلیلی چنین کاری تا کنون صورت نگرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: امروز با ارائه و تصویب طرح احداث یادمان شهدای گمنام با توجه پیش‌بینی ردیف بودجه پیش‌بینی شده، شهرداری اهواز مکلف شد، ظرف مدت شش ماه نسبت به طراحی و اجرا و احداث یادمان شهدای گمنام با اولویت یادمان شهدای واقع در پارک شهید سبحانی و پارک میثاق اقدام کند.

کد خبر 580603

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیریت شهری برنامه ریزی شهری اهواز شورای شهر اهواز یادمان شهدا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق احداث یادمان شهدای گمنام شورای اسلامی شهر اهواز شهرداری اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی

عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و وثوق نیا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از روند احداث توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش بازدید کردند.

توقفگاه به ابعاد ۲۷ هزار متر مربع در انتهای بلوار فرهنگ در شهرک دانش توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در حال احداث است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد