Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن، گفت: فناوری آمریکایی نیز نتوانست برای مقابله با موشک‌ها و پهپادهای یمن به عربستان کمک کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عبدالملک بدرالدین الحوثی روز چهارشنبه در دیدار با بزرگان و مشایخ استان تعز افزود: عربستان برای دریافت سامانه هایی که بتواند موشک های ما را هدف قرار دهد دست به دامن همه دنیا شد و حتی کارشان به جایی رسید که از رژیم صهیونیستی گدایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ما امروز موشک هایی با بردهای بسیار بلند و دقت بسیار زیاد در اختیار داریم که فناوری های جدید آمریکایی نیز نتوانست با آن ها مقابله کند.

الحوثی با بیان اینکه بخش صنایع نظامی ما از بهترین صنایع نظامی منطقه خواهد بود، گفت: تلاش های مداوم برای توسعه پدافند هوایی ادامه دارد و در سال های گذشته دیدیم که انواع مختلف هواپیماهای دشمن سرنگون شد.

وی بیان کرد: تلاش ها برای افزایش برد و قدرت و کارایی بیشتر پهپادهای یمنی و دستیابی به فناوری های پیشرفته  و جدیدتر ادامه دارد.

رهبر انصارالله یمن گفت: بکارگیری بیشترین حجم از موشک های بالستیک توسط ارتش یمن از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون نوعی خفت و خواری برای ائتلاف آمریکایی سعودی است.

الحوثی بیان کرد: سیاست آمریکایی -غربی درباره یمن و منطقه مبتنی بر هدف قراردادن همه آزادگان در راستای خدمت به دشمن صهیونیستی است.

وی افزود: آمریکا و غرب تلاش می کنند اوضاع را در منطقه به سود رژیم صهیونیستی پیش ببرند و مشکلات را از سر راه این رژیم تحت عنوان عادی سازی روابط بردارند.

الحوثی اضافه کرد: در این مرحله نباید غافل شویم زیرا در مرحله ای قرار داریم که باید بسیار هوشیار باشیم چون دشمن درحال آماده شدن در همه زمینه ها برای مرحله آینده است.

وی اظهار کرد: ما در شرایط بسیار مهمی هستیم زیرا دشمن تلاش می کند پیروزی هرچند کوچکی را به منظور دستیابی به برخی از اهداف خود کسب کند.

رهبر انصارالله یمن گفت: نمی توانیم درباره آزادی و استقلال کشور در هیچ شرایطی سازش کنیم و اولویت ما در این مرحله مقابله با تجاوز و تهدیدات نظامی دائمی دشمن است.

الحوثی با بیان اینکه دشمنان درحال جمع کردن امکانات و آماده شدن برای مرحله آینده هستند، اضافه کرد: دشمنان را شکست می دهیم و به آن ها اجازه نمی دهیم که به تجاوز و محاصره یمن ادامه دهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انصارالله یمن عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله موشک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۵۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با حمله موشک‌های بالستیک ایران به اسرائیل تا حد زیادی شکست خورد.

این رسانه رسمی رژیم صهیونیستی در ادامه گزارش خود در این خصوص افزود که از بین هشت موشکی که این سامانه پدافند هوایی آمریکا یرای مقابله با موشک‌های بالستیک ایران شلیک کرد، فقط دو موشک در اصابت به هدف خود موفق عمل کردند.

اذعان دیرهنگام رادیو ارتش رژیم اشغالگر در حالی است که رسانه های عبری چند روز پس از عملیات وعده صادق گزارش دادند که ادعاهای سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه هیچ پهپاد ایرانی نتوانسته وارد اراضی اشغالی شود صحت ندارد.

این رسانه ها تاکید کردند که آمار ارائه شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر رهگیری پهپادها و موشک های ایران جنون‌آمیز و مبالغه‌آمیز است و ممکن است باعث شود صهیونیست ها و حتی عناصر ارتش توجهی به این آمار نکنند.

در ادامه این گزارش ها تصریح شد که ادعاهای ارتش اشغالگر در راستای کم جلوه دادن خسارت‌های وارده بعد از عملیات ایران صحت ندارد، چرا که دست‌کم ۹ موشک از سیستم دفاعی اسراییل در پایگاه هوایی نواتیم عبور کردند.

کد خبر 6094147

دیگر خبرها

  • توانمندی دفاعی ایران از نگاه غرب؛ از فتوشاپ تا تغییر محاسبات
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • اذعان صهیونیست‌ها به شکست آمریکا در مقابله با موشک‌های ایران
  • محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند
  • شاهکاری دیگر از انصارالله در دریای سرخ و اقیانوس هند/ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • مردی با آرزوهای دوربُرد که برایمان عزت و اقتدار آفرید +عکس
  • واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی