Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، جمعی از کارکنان شرکت دخانیات مازندران با قدردانی از مدیرعامل دخانیات ایران خطاب به عبدالملکی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی اعلام کردند؛  شعار سال در حوزه تولید در شرکت دخانیات محقق شده است.

در نامه جمعی از کارکنان دخانیات مازندران به جناب عبدالملکی، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با تبریک فرارسیدن دهه کرامت و ولادت با سعادت چشم و چراغ و ولی نعمت ایرانیان حضرت علی بن موسی الرضا المرتضی(ع) آمده است: استان مازندران با تقدیم ۱۰۴۰۰ شهید گلگون کفن در قالب لشکر خط شکن و همیشه پیروز ۲۵ کربلا در هشت سال دفاع مقدس و بیش از۴۰ شهید مدافع حرم  در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) و نظام اسلامی همواره پیش‌قدم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بدو تاسیس شرکت دخانیات،مازندران همواره در خط مقدم تولید محصولات دخانی بوده و با دارا بودن زمین‌های مستعد کشت و کشاورزان پر تلاش نقش مهمی در پویائی صنعت دخانیات در کشور دارد.با استقرار کارخانه فرآوری سورک به عنوان بزرگترین کارخانه فرآوری توتون‌های تیپ غربی در کشور این نقش پر رنگ‌تر نیز شده است.

با روی کار آمدن دولت مردمی آیت‌الله رئیسی  و انتخاب هوشمندانه حضرتعالی در صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت دخانیات ایران و اجرای سیاست‌های حمایتی ویژه از کشاورزان و همچنین تولید محصولات دخانی با تامین به موقع مواد اولیه توسط شیخان موجی از امیدواری دربین کشاورزان و همکاران به وجود آمده است.

طبق آمار رسمی و گزارش‌های میدانی، افزایش تولید و اشتیاق کشاورزان به کشت محصولات دخانیات نسبت به سال‌های قبل در عملکرد پنج ماهه مدیرعامل دخانیات گواه این ادعاست.

در کنارِ اقدامات حمایتی در جهت ایجاد امنیت شغلی برای کارگران از طریق تبدیل وضعیت شغلی به دائم، برچیده شدن شرکت‌های واسط پیمانی و بسته‌های حمایتی و معیشتی، با وجود فشارهای بیرونی و مافیائی که سال‌های سال در بدنه صنعت دخانیات لانه کرده بودند، ایشان اجازه ندادند با توجه به شرایط سخت اقتصادی و تحریم، سفره کارگران این شرکت کوچک شود.

این امر اشتیاق پرسنل دخانیات در جهت تولید بیشتر در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری که سال‌هاست در راس شعارهای سال بر«تولید» تاکید دارند، را بیشتر کرده است.این امر هم با تهیه گزارش میدانی از کارگران شرکت قابل اثبات است.
 
لذا به مصداق آیه شـریفه « لم یشـکر المخلوق لم یشکر الخالق»،ضمن تقدیر و تشکر از انتخاب دکتر عامریان و دکتر شیخان از سوی حضرتعالی، امیدواریم همچنان حمایت‌های خود را مشمول مدیریت پر تلاش و جهادی و کارکنان  صنعت بزرگ دخانیات فرمائید.

ضمن آرزوی توفیقات روز افزون برای آن مقام محترم،عزت و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه زعامت امام خامنه‌ای(حفظه الله) تا ظهور منجی آل محمد (ص) امام زمان(عج) را ازخداوند متعال خواستاریم.
 

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل دخانیات ایران وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی شرکت دخانیات خط مقدم تولید دهه کرامت شرکت دخانیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، 

دیگر خبرها

  • تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور
  • ویپ های ۲ میلیون تومانی در کشور/ چرا سیگارهای الکترونیک در ایران ممنوع نمی شود؟!
  • امنیت شغلی در گرو رونق تولید/ بیمه کارگران ساختمانی پیگری می‌شود
  • هشدار به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم
  • جهش تولید در دیمزارها می‌تواند به امنیت غذایی کشور کمک ‌کند
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • امنیت شغلی کارگران و معلمان باید تأمین شود
  • دولت امنیت شغلی کارگران را فراهم سازد/ کارگر رکن تولید
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد