Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسئولان باشگاه استقلال این روزها در حال رایزنی با گزینه‌های مختلف برای انتخاب جایگزین فرهاد مجیدی هستند.

در همین راستا از سوی آبی‌ها اعلام شد: «باشگاه استقلال فرآیند انتخاب سرمربی جدید را با جدیت و دقت دنبال می‌کند. مذاکره با گزینه‌های مدنظر در حال انجام است و اخبار مربوط بعد از حصول نتیجه در اختیار هواداران عزیز قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هواداران عزیز مطمئن باشند فرآیند نقل و انتقالات از جانب باشگاه با تمام توان پیش می‌رود و تیم قهرمان ایران با قدرت در فصل جدید فوتبال حاضر خواهد شد.»

بیشتر بخوانید:

ببینید | واکنش علی دایی به ویدیو وایرال شده عباس بوعذار علی دایی و تکذیب یک شایعه جنجالی پولدارترین تیم جهان در آستانه نابودی!

۲۵۷ ۲۵۱

کد خبر 1639391

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر بیست و یکم باشگاه استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند علاوه‌بر درون زمین در خارج از آن هم همیشه با استایل‌های قابل توجهش و پست و استوری‌های در فضای مجازی توجه هواداران و رسانه‌ها را جلب کرده است.

در یکی از تصاویری که در گذشته در فضای مجازی از او وایرال شده بود و مدتی هم با این استایل در تمرینات حاضر شد، او موهایش را کاملا بلند کرده بود و آنها را با کش مو نمی‌‌بست که واکنش‌هایی جالب از هواداران را به دنبال داشت.

حالا او برای چهره جدیدش از هواداران نظر خواسته است. در استوری جدیدی که ستاره منچستر سیتی منتشر کرده، او برای خود سیبیل مصنوعی گذاشته و با متنی در زیر عکسش از هواداران خواسته:«نظرتان درباره استایل جدیدم چیست؟ آن را انتخاب کنم؟»

این تصویر از هالند هم با واکنش مثبت هواداران در فضای مجازی مواجه شده است. آنها در شبکه‌های اجتماعی از ستاره نروژی خواسته‌اند در صورت قهرمانی منچستر سیتی در لیگ برتر با این استایل در جشن قهرمانی حاضر شود و تماشاگران و هم‌تیمی‌هایش را سورپرایز کند.

دیگر خبرها

  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • نحوه انتخاب چوب ترموود
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه