Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@23:03:33 GMT

پیکر شهید «احدی» به خانواده‌اش تحویل داده می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۶۱۵۲

پیکر شهید «احدی» به خانواده‌اش تحویل داده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، شهید «الرحمان احدی» از رزمندگان دوران دفاع مقدس از خطه گرمی است که در سال ۶۱ و در سن ۱۶ سالگی در عملیات رمضان در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت رسید.

پیکر این شهید والامقام بعد از تحقیق و تفحص در روزهای گذشته پیدا شده و این خبر به خانواده او داده شد تا پدر چشم به راهش بعد از گذشت ۴۰ سال با پیکر فرزندش وداعی ابدی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند مادر این شهید سال‌های گذشته بر اثر فراغ فرزند به دیار باقی شتافته اما پدر این شهید والامقام که سال‌های طولانی چشم انتظار پیدا شدن پیکر فرزند شهیدش بود، بالاخره از این نگرانی و فراغ طولانی مدت رهایی پیدا کرد تا پیکر فرزند شهیدش را در روستای محل سکونتش به خاک بسپارد.

به گزارش خبرنگار مهر، قرار است در روزهای آینده پیکر این شهید والامقام در شهرستان گرمی تشییع و بعد از سال‌های طولانی در روستای «الغنای گرمی» به خاک سپرده شود.

کد خبر 5509892

منبع: مهر

کلیدواژه: تشییع پیکر شهید شهرستان گرمی شلمچه تحقیق و تفحص بوشهر کرمانشاه قیام 15 خرداد سالروز ارتحال امام خمینی دهه کرامت خروج قطار از ریل آمار کرونا امام خمینی ره ویروس کرونا اردبیل تغییر ساعت کاری سانحه تصادف خراسان رضوی سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری

رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش خبر تفحص پیکر پاک سرباز شهید «‌حجت کاروان واجاری» را با حضور در منزل شهید، به خانواده‌اش در روستای سیاهکش شهرستان رودسر اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ محمد یعقوبی رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستان رودسر، تفحص پیکر سرباز شهید حجت کاروان واجاری را به خانواده وی در روستای سیاهکش بخش چابکسر در شهرستان رودسر خبر داد.

وی تصریح کرد: سرباز شهید حجت کاروان واجاری، 29 آذر سال 1366 در منطقه زُبیدات به شهادت رسید و پیکر وی پس از گذشت 38 سال، به میهن اسلامی بازگردانده شد.

رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش افزود: پیکر این شهید والامقام پس از تفحص از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

محمد رضا داوطلب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز گفت: پیکر مطهر این شهید، روز‌های آینده پس از تشییع در رشت و رودسر، در گلزار شهدای روستای خیاط محله بخش چابکسر به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • دیدار اعضای جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با خانواده شهید والامقام
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • لحظه اعلام شناسایی شهید «کاروان» به خانواده اش
  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • تشییع پیکر شهید والامقام «جلال اعتماد» در قروه
  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • پیکر معلم شهید از میدان فردوسی به سمت وزارت آموزش و پرورش تشییع می‌شود
  • پیکر معلم شهید از میدان فردوسی تهران تشییع خواهد شد
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد