Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، بنیامین شکوه فر عصر چهارشنبه در بازدید از اماکن ورزشی مهاباد اظهار کرد: توجه به زیرساخت‌های ورزشی و همچنین نگاه ویژه به شهرهای کوچک با پتانسیل‌های ورزشی مستعد در دستور کار قرار دارد تا شاهد رونق و شکوفایی استعدادهای ورزشی از تمام نقاط کشور باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مهاباد یکی از قطب‌های ورزشی کشور است، ادامه داد: هم اکنون ۳۰ ورزشکار این شهرستان جزو اعضای تیم‌های ورزشی کشور هستند که باید از امکانات فضاهای ورزشی مناسب برخوردار باشند.

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: دولت موظف به اجرای تعهدات خود در قبال احداث و تجهیز اماکن ورزشی است و احداث جایگاه رو به روی ورزشگاه آزادی مهاباد نیز با اولویت تأمین اعتبار و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

شکوه فر تاکید کرد: احداث پیست تارتان و خوابگاه برای تیم‌های ورزشی از دیگر برنامه‌های توسعه این ورزشگاه است که با اولویت انجام خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: سابقه ورزشی و ظرفیت ورزشکاران این شهرستان ایجاب می‌کند تقویت اماکن و فضاهای ورزشی مورد توجه وزارتخانه قرار گیرد.

امیر قادری بیان کرد: تعهدهای قبلی مسؤولان وزارتخانه برای ایجاد زیرساخت ورزشی در مرحله اجرا باقی مانده که انتظار داریم با رویکرد جدید وزارت ورزش و جوانان تکمیل و به بهره برداری برسد.

همچنین با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان، نماینده مردم شهرستان بوکان در مجلس شورای اسلامی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و جمعی از مسئولین، نصب و تجهیز سیستم روشنایی و رفع مشکلات حقوقی استادیوم ۵۰۰۰ نفری فوتبال خاتم الانبیا شهرستان بوکان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

در سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به آذربایجان غربی مبلغ ۱۰ میلیارد تومان بمنظور ایجاد سیستم روشنایی و رفع مشکلات حقوقی پیرامون این استادیوم مصوب شده است.

همچنین معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان در ادامه سفر خود به بوکان از سالن ۳۰۰۰ نفری این شهرستان نیز بازدید کرد.

کد خبر 5509929

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان بنیامین شکوه فر ورزش بوشهر کرمانشاه قیام 15 خرداد سالروز ارتحال امام خمینی خروج قطار از ریل دهه کرامت آمار کرونا امام خمینی ره ویروس کرونا اردبیل تغییر ساعت کاری سانحه تصادف خراسان رضوی سنندج وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند و لازم است از ظرفیت معلمان ورزشی استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمدعلی پهناور ضمن گرامیداشت مقام شامخ معلمی و تبریک هفته معلم به معلمان و مربیان ورزشی با تاکید بر نقش آموزش و پرورش در توسعه ورزش اظهار کرد: برای تقویت و توسعه ورزش باید از ظرفیت ۶۸۰ معلم ورزش استان استفاده کنیم چون هر معلم به تنهایی یک هیأت است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد این تعاملات به شکل وسیع باشیم و از ظرفیت آموزش و پرورش غافل نشویم.

وی افزود: معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند چرا که بنا به شغلشان ورزش یکی از اولویت‌های مهم زندگیشان است و می‌توانند در برخی از رشته‌های ورزشی که ورزشکار باید تا سن دانش آموزی پرورش یابد پشتیبان اداره کل ورزش و جوانان استان باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه ورزش دانش آموزی پایه ورزش قهرمانی و همگانی است افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل آماده برگزاری دوره‌های مربیگری ویژه معلمان تربیت بدنی است و از حضور این مربیان در بدنه کمیته‌های استعدادیابی هیأت‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها استقبال می‌کنیم.

پهناور در ادامه بیان کرد: بزودی با تکمیل شدن طرح استعدادیابی ورزشی با حضور استاندار اردبیل رونمایی خواهد شد که با استفاده از امکانات و زیرساخت‌های هر دو دستگاه، این طرح می‌تواند نوید بخش روزهای خوب برای ورزش استان باشد.

اکبر دهقانی نیا معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در ادامه گفت: اداره کل آموزش و پرورش آماده حمایت و پشتیبانی از طرح‌ها و برنامه‌های ورزشی است و با معرفی اداره کل ورزش و جوانان و رعایت پروتکل‌ها هیأت‌های ورزشی می‌توانند جهت استعدادیابی در مدارس و اماکن ورزشی تحت نظر این اداره کل که یک محیط تربیتی هستند حضور یافته و استعدادیابی کنند.

گفتنی است، در ادامه دیدار بر تعامل و همکاری بیشتر دربحث تربیت نیروی انسانی و تخصیص اماکن و زیرساخت‌های ورزشی هر دو دستگاه برای استفاده رایگان دانش آموزان و هیأت‌های ورزشی تاکید کردند و نشان جام صفوی به معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل اهدا شد.

کد خبر 749811

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود