Web Analytics Made Easy - Statcounter

رم با اولا سولباکن وینگر 23 ساله بوده گلیمت نروژ به توافق شخصی رسیده است. این خبر را جانلوکا دی مارتزیو کارشناس مطرح نقل و انتقالات اعلام کرد. با این حال باشگاه بوده گلیمت مدعی شد آنها اطلاعی از این موضوع ندارند.

همچنین بخوانید: آاس رم با اولا سولباکن به توافق شخصی رسید

هاوارد ساکاریاسن مدیر بوده گلیمت در مصاحبه با نتاویژن گفت:

رم با ما تماسی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رم در حال حاضر حق مذاکره با اولا سولباکن را ندارد. اگر این شایعات پایه و اساس داشته باشد، به این معنی است که این باشگاه قوانین را نقض کرده است.

قرارداد سولباکن با تیم نروژی کمی بیش از 6 ماه دیگر اعتبار دارد و جالوروسی می تواند با مبلغ ناچیزی او را جذب کند. سولباکن از زمان انتقال به بوده گلیمت در سال 2020 موفق به ثبت 17 گل و 18 پاس گل در 72 بازی شده است. او در رقابت های فصل گذشته لیگ کنفرانس اروپا 3 بار مقابل رم قرار گرفت و 3 بار دروازه تیم مورینیو را باز کرد. گفتنی است روابط رم و بوده گلیمت پس از بازی دوم آنها در نروژ دچار مشکل شده و درگیری هایی میان اعضای دو باشگاه در رختکن شکل گرفت.

اخبار داغ 

تدارک ویژه رئال مادرید برای اعلام تمدید قرارداد لوکا مودریچ و خداحافظی مارسلو پایان ماجراجویی همگروه ایران با شکست مقابل کانگوروها؛ استرالیا به پرو رسید گفتگوی حسن صالح حمیدزیچ و روبرت لواندوفسکی؛ هیچ چیز تغییر نکرده است علیرضا بیرانوند در پرسپولیس رکورددار می شود؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بوده گلیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۶۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف قرارداد های موقت ۵ ساله می‌شود؟

پیشنهاد ۵ ساله شدن سقف قراردادهای موقت به دولت رفت.

به گزارش ایلنا، مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون از تقدیم لایحه پیشنهادی به دولت با عنوان تعیین سقف ۵ سال در قراردادهای موقت کار خبر داد و گفت: با تصویب این پیشنهاد قرارداد همه کارگران چه در کارهای با ماهیت مستمر چه در کارهای با ماهیت غیرمستمر بعد از ۵ سال باید دائمی شود.

براساس این لایحه سقف قراردادهای موقت در تمام مشاغل، پنج سال خواهد بود و پس از آن، قرارداد کارگران به صورت همیشگی (در مشاغل مستمر) و یا تا پایان پروژه (در مشاغل غیرمستمر) دائمی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی
  • استراتژی جدید: نقشه بایرن برای مربیان معروف!
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • وزارت راه: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • سقف قرارداد های موقت ۵ ساله می‌شود؟