Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب به نقل  از سازمان هواپیمایی کشوری، «میر اکبر رضوی» اظهارداشت: در حاشیه اجلاس کمیسیون مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال نیجریه و در راستای سیاست‌ها و اهداف دولت مبنی بر توسعه روابط و گسترش همکاری‌های مشترک در زمینه‌های مختلف از جمله حمل‌و نقل هوایی با کشور نیجریه، سند موافقت نامه دو جانبه حمل‌و نقل هوایی بین دو کشور به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ایجاد زمینه در خصوص راه اندازی پروازهای مسافری و باری به مقاصد پایتخت دو کشور از مهمترین مفاد تفاهم نامه مذکور به شمار می رود و مقرر شد براساس این توافق ۷ پرواز مسافری در هفته بین دو کشور  برقرار شود.

رضوی تصریح کرد: همچنین شرکت های هواپیمایی طرفین مجاز هستند در چارچوب توافقات فوق نسبت به راه اندازی پروازهای باری بدون محدودیت در ظرفیت اقدام کنند.

بر اساس این خبر در سالهای گذشته در زمینه همکاری های آموزشی و تبادل دانشجو در رشته‌های مختلف هوانوردی نیز بین دو کشور توافقاتی صورت گرفته بود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: سند همکاری نیجریه حمل و نقل هوایی دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد.

تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفتگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر روسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رییس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امورخارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفتگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است.

رییس فدراسیون والیبال ایران امشب(جمعه ۱۴ اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

کد خبر 6095559

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • ◄ تمام لوکوموتیوها به دوربین مجهز می‌ شود
  • امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • حجم تجارت ایران و امارت به ۳۰ میلیارد دلار می رسد
  • امضای ۲ سند همکاری اقتصادی میان ایران و امارات 
  • تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار افزایش می یابد
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب
  • همکاری با آفریقای مرکزی در تمامی زمینه های محیط زیستی
  • افزایش حجم تجارت ایران و کوبا به بیش از ۲۴۳ میلیون دلار می‌رسد