Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدصادق معتمدیان چهارشنبه شب در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی افزود: پیش از این تذکرات لازم را داده بودیم و برگشت اعتبارات استانی را به هیچ وجه قبول نمی کنیم و دستگاه های متولی باید هر چه سریعتر نسبت به جذب اعتبارات اقدام کنند.

وی با اشاره به روند جذب اعتبارات سال ۱۴۰۰ توسط دستگاه های اجرایی اضافه کرد: انتظار داریم تا زمان پایان مهلت قانونی با کار شبانه روزی و راهکارهای سازمان مدیریت، نسبت به جذب اعتبارات اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری با اشاره به تدابیر دولت برای مدیریت بهینه مصرف برق، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی طبق برنامه تنظیم شده عمل کنند تا کمترین مشکل برای مردم ایجاد شود.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: در برنامه تنظیم شده دولت، برای مصارف کشاورزی و صنعتی نیز تدابیر لازم اتخاذ شده که انتظار داریم با اجرای دقیق این برنامه مصارف خانگی دچار کمترین مشکل شود.

معتمدیان با اشاره به دستاوردهای مطلوب دوازدهمین سفر شهرستانی به خوی گفت: اجماع ملی، استانی و شهرستانی خوبی برای اجرای مصوبات شهرستان خوی شکل گرفته و دبیرخانه پیگیری مصوبات سفرهای شهرستانی در استانداری راه اندازی شده و این مصوبات در رده های مختلف مدیریتی بصورت روزانه، هفتگی و ماهیانه پیگیری و گزارش گیری می شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۲ مصوبه برای توسعه و پیشرفت شهرستان خوی به تصویب رسید، افزود: این مصوبات حاصل ساعت‌ها کار کارشناسی و مدیریتی در مرکز استان و شهرستان خوی است.

استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از میزبانی مردم و مسوولان شهرستان خوی از همراهی امام جمعه و نماینده مردم در مجلس با دوازدهمین سفر شهرستانی نیز قدردانی کرد و ادامه داد: انتظار می رود دستگاه های اجرایی با اهتمام و عزم جدی نسبت به اجرای مصوبات اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان غربی در سفری دوروزه، دیروز و امروز میهمان مردم و مسوولان خویی بود.

برچسب‌ها آذربایجان غربی خوی محمدصادق معتمدیان ارومیه استانداری آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی خوی محمدصادق معتمدیان آذربایجان غربی خوی محمدصادق معتمدیان ارومیه استانداری آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی شهرستان خوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی

دریافت 15 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تقویت سامانه بارشی موجب بارش برف بهاری به همراه تگرگ در شهرهای مهاباد، سلماس و ارومیه شده است.

کد خبر 6098170

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود