Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ محمدرضا البرزی در پنجمین نشست ستاد توسعه پایدار شهرستان ساوجبلاغ که با حضور شهردار و رییس شورای شهر هشتگرد و مدیران دستگاههای خدمات رسان در شهرداری شهر هشتگرد برگزار شد، به اهمیت ایجاد و تقویت روحیه امید در بین مردم، اشاره کرد و گفت: خدمت به ولی نعمتان و افزایش ضریب امیدآفرینی از مهمترین اولویتها است و در این راستا اقدامات لازم انجام شده و طرح‌هایی در سطح شهر برای اجرا وجود دارد، که می‌تواند موجب افزایش امید در بین مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این نشست بر پیگیری مصوبات این ستاد تاکید کرد و از اصحاب رسانه در راستای انعکاس رویدادها و اخبار و امید آفرینی در جامعه تقدیر کرد.

البرزی با اشاره به اینکه تاریکی یکی از دلایل نا امنی در شهر است، از اداره برق شهرستان ساوجبلاغ خواست: نسبت به ایجاد روشنایی در خیابانهای شهر هشتگرد که با تاریکی مواجه هستند، هر چه سریعتر اقدام کند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ مناسب سازی شهر برای تردد معلولین، زیباسازی پارکهای شهر، تشدید حضور نیروی انتظامی در سه ماه تابستان برای ایجاد بستر سالم برای خانواده ها، اجرای جابجایی تیر برق خیابان جلال آل احمد، اجرای خیابان ۱۶متری و احداث پارک در شهرک وحدت، مکاتبه و دعوت از مدیرکل خط و ابنیه راه آهن جمهوری اسلامی به منظور تکمیل پروژه غیر همسطح بر روی ریل راه آه‍ن امامزاده جعفر (ع) شهر هشتگرد، پیگیری اداره آبفای شهرستان ساوجبلاغ و اقدامات لازم برای تسریع در حل مشکل کمبود آب در برخی محلات شهر هشتگرد را از جمله مصوبات این نشست بیان کرد.

در این نشست سایت مدیریت بحران، خانه جوان، پارک مادر، حوزه معاونت خدمات شهری و سوله ماشین آلات، بازارچه دستفروشان در بلوار خبرنگار، پروژه سرمایه گذاری جنب سینما ۹ دی ، بازارچه بعثت، پارک فدک، محله سبزعلی آباد و طرح کمربندی جنوبی شهر، پل راه آهن و امامزاده جعفر (ع)، توسط اعضای ستاد توسعه پایدار شهرستان بازدید و مشکلات موجود احصا و مصوبه‌های لازم صادر گردید.

برچسب‌ها ساوجبلاغ فرمانداران هشتگرد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوجبلاغ فرمانداران هشتگرد ساوجبلاغ فرمانداران هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ شهر هشتگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور گفت: ۶۹ پروانه فعالیت و بهره برداری معدن در این شهرستان صادر شده است که از این تعداد فقط ۲۵ معدن، معادل ۴۰ درصد فعال و بقیه راکد هستند.
مسعود اکبری باقرآباد گفت: مشکل اصلی رکود در فعالیت معادن نیشابور مربوط به سرمایه در گردش است.

او افزود: لازم است تامین نقدینگی و سرمایه در گردش معادن راکد شهرستان با تسهیلات بانکی تامین شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابورگفت: معادن فعال این شهرستان شامل مس، شن، سنگ مرمر، سنگ لاشه و معادن کوچک فیروزه است.

دیگر خبرها

  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • از همه منابع برای تامین آب پایدار در روستاها استفاده شود