Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری اعلام کردند که فرمانده بخش ترور موساد در جریان حمله پهپادی در عراق به هلاکت رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صابرین نیوز به نقل از خبرگزاری المیادین لبنان اعلام کرد که فردی بنام «ایلاک رون»، به عنوان فرمانده بخش ترور سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به موساد در جریان حمله‌ی پهپادی ساعتی پیش در شمال عراق در اربیل به هلاکت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط هم، «خالد اسکیف»؛ خبرنگار باسابقه المیادین در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرد: «سایت های عراقی از کشته شدن فردی به نام الاک رون، مسئول جوخه ترور صهیونیست‌ها در جریان حمله پهپادی در اربیل در شمال عراق خبر می‌دهند.»

این خبر تنها ساعاتی پس از حمله پهپادی به مقر آمریکا در اربیل عراق منتشر شد. ساعاتی قبل از انتشار این خبر، برخی منابع منطقه‌ای از حمله پهپادی به کنسولگری آمریکا در حاشیه فرودگاه أربیل واقع در اقلیم کردستان عراق خبر داده بودند. گفته شده که این حمله پهپادی به ساختمان کنسولگری و پایگاه نیروهای آمریکا در محله شورش در أربیل مرکز استان أربیل در شمال عراق صورت گرفته است.

برخی منابع هم گفته اند که احتمالاً بیش از یک پهپاد در این عملیات حضور داشته است.

همچنین گفته شده است که حمله در یک منطقه امنیتی بسیار حساس در نزدیکی کنسولگری امارات در أربیل و در فاصله دو کیلومتری کنسولگری آمریکا صورت گرفته و دود و آتش از محل هدف حمله بلند شده است.

خبرگزاری رویترز هم به نقل از مقامات امنیتی و مسئولان اقلیم کردستان خبر داده که این پهپاد انتحاری کنسولگری آمریکا در این شهر را هدف قرار داده است.

همچنین پایگاه خبری السومریه عراق نیز در گزارشی اعلام کرد که صدای انفجار در نزدیکی کنسولگری آمریکا در این شهر شنیده شده است.

جزئیات بیشتری از این حمله پهپادی اعلام نشده، اما از زمان مصوبه پارلمان عراق برای خروج همه نیروهای نظامی خارجی و آمریکایی، حملات علیه کاروان‌ها و مقرهای نیروهای آمریکایی در مناطق مختلف عراق جریان داشته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کنسولگری آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۶۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری رویترز گزارش داد که در پی حمله پهپادی به میدان گازی «کورمور» در شهر «چمچمال» در سلیمانیه عراق، ۴ نفر کشته شدند.

به گزارش منابع خبری، یکی از مقامات اقلیم کردستان عراق در گفت‌وگو با رسانه‌های خبری اعلام کرد که در پی این حمله پهپادی، دست‌کم ۴ نیروی خارجی در این میدان گازی کشته و دو تن دیگر نیز مجروح شدند.

شهردار شهر چمچمال نیز درباره این حمله گفت: این حمله با یک پهپاد هدایت شونده از راه دور انجام شد که به ساختمان در حال ساخت داخل میدان گازی کورمور برخورد کرد.
تاکنون گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.
ساعاتی پیش بود که منابع خبری از جمله شبکه المیادین از انفجار در میدان گازی «کورمور» در منطقه «چمچمال» در استان سلیمانیه خبر دادند.

گفتنی است که میدان گازی کورمور یکی از غنی‌ترین مناطق از لحاظ منابع طبیعی در استان سلیمانیه واقع در اقلیم کردستان عراق به شمار می‌رود.

این اولین حمله راکتی به میدان گازی کورمور، بزرگ‌ترین میدان گازی عراق تحت مدیریت دو شرکت اماراتی دانه گاز در سال ۱۴۰۳ و هفتمین حمله از ابتدای سال ۱۴۰۱ است.

با گذشت بیش از دو سال از اولین حمله راکتی به این میدان گازی، تا این لحظه به طور دقیق مشخص نشده است که چه گروهی در پشت این حملات قرار دارد.

کد خبر 6089409

دیگر خبرها

  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • ببینید |‌ لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمورِ عراق
  • لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمور عراق (فیلم)
  • لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمور عراق + فیلم
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای اشغالی
  • جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق