Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین فرهنگی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: نظر مشورتی مجمع نمایندگان استان برای انتخاب و انتصاب مسئولان و مدیران بر اساس درخواست‌های صورت گرفته در این زمینه بوده و برای نمونه در مورد انتخاب استاندار ابتدا این موضوع را بررسی کردیم که اصلا مجمع در این مورد نظر بدهد یا نه و در قدم بعد یک فرم نظرخواهی طراحی و بین اعضا توزیع و طبق آن وزن همه کاندیداهای مطرح برای استانداری سنجیده و جمع بندی شد و با توجه به درخواست وزارت کشور نتیجه به صورت مکتوب و به عنوان نظر مشورتی اکثریت اعضای مجمع به این وزارت ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بنده به عنوان رئیس مجمع نمایندگان از نظر اکثریت اعضا دفاع می کردم و پس از تصمیم وزارت کشور در مورد انتخاب استاندار نیز از آن حمایت کردیم و خوشبختانه روند کلی امور استان نیز پس از انتصاب آقای خرم خوب بوده اما در برخی انتصابات که خلاف نظر و اراده استاندار اتفاق می افتد، شخصا هیچ نقشی نداشته ام.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: جنبه مشورتی و تاکید بر توانمندی و حدالمقدور بومی بودن مسئولان دو شاخصه اصلی در نظرات مجمع نمایندگان استان است و سعی کرده‌ایم از تصمیمات استانداری در انتصابات استانی حمایت کنیم و هر ادعایی در مورد دخالت شخصی من در چنین اموری را رد کرده و از هر اتفاق مثبتی که در نتیجه انتصاب افرادی که حتی شاید موافق آنها نیز نباشم، حمایت می‌کنم.

انتهای پیام/ ۶۰۰۳۶

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس مجمع نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۷۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه و شهرسازی هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

گفتنی است با حضور بذرپاش عملیات ساخت پروژه ۴۶۸ واحدی نصر در شهر جدید سهند آغاز شد.

 

دیگر خبرها

  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی