Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دادستان کرمانشاه گفت: کافی‌شاپ‌هایی که فعالیت غیرمجاز دارند یا فعالیت آن‌ها در ساعات غیرمتعارف است، پلمب می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، شهرام کرمی امروز در نشست تعامل قضایی _ انتظامی استان، با اشاره به اجرای طرح حذف ارز ترجیحی در کشور اظهار داشت: با توجه به وضعیت حاکم بر بازار پس از حذف ارز ترجیحی، مبارزه جدی با هرگونه احتکار و قاچاق مایحتاج ضروری مردم و اخلال گران در نظام اقتصادی کشور در تعامل با پلیس امنیت اقتصادی در دستور کار پلیس‌های تخصصی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: پلیس نظارت بر اماکن عمومی ضمن نظارت بر فعالیت تمامی صنوف همکاری لازم با سایر رده‌های انتظامی و مراجع ذی‌ربط جهت شناسایی محل احتکار کالاهای اساسی به عمل آورند.

دادستان کرمانشاه به وصول گزارشاتی مبنی بر فعالیت‌های غیرمجاز برخی کافی شاپ‌ها در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: متأسفانه تعدادی از کافی‌شاپ‌ها در غیر ساعات متعارف (12 شب تا ساعت 3 بامداد) فعالیت دارند و در این اماکن معمولاً شرط‌بندی و قمار توسط مشتریان آنها صورت می‌گیرد و از طرفی چنین اماکنی پاتوق افراد اراذل و اوباش بوده که اقدام به برنامه‌ریزی جهت ارتکاب جرایم خشن و مهمه در سطح شهرستان کرمانشاه می‌کنند. 

مسمومیت 5 نفربه دنبال مصرف آبمیوه در کافه‌ای در تهراندغدغه مدیران کافه‌رستوران‌هاسخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: مصوبه‌ای در مورد فضای باز کافی‌شاپ‌ها نداشته‌ایم

کرمی افزود: بنابراین پلیس نظارت بر اماکن عمومی در تعامل با کلانتری‌ها و صنف مربوطه نسبت به توجیه و اخذ تعهد از متصدیان کافی شاپ‌های موصوف مبنی بر رعایت فعالیت متعارف به ویژه از نظر ساعت کاری اقدام و در صورت بی‌توجهی به مقررات مربوط نسبت به پلمب آنها اقدام کند و در صورت فک پلمپ پرونده قضایی برای عامل یا عاملین فک پلمب تشکیل و به دادسرای عمومی انقلاب کرمانشاه معرفی شوند. 

 وی بر لزوم مبارزه جدی و بیشتر با قاچاق سلاح در استان هم تأکید کرد و گفت: در این راستا، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی تلاش مضاعف در راستای مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات و کشف سلاح و مهمات غیرمجاز به عمل آورند؛ از طرفی نظارت و کنترل مستمر بر مجرمین حرفه‌ای، خطرناک و سابقه‌دار (اراذل و اوباش دارای سطح بندی) انجام شود.

کرمی عنوان کرد: همچنین پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن مبارزه جدی با خرید، فروش، حمل، عرضه و توزیع مواد مخدر آن دسته از محله‌هایی که به جهت کثرت خرید و فروش مواد مخدر موجبات نارضایتی مردمی فراهم شده با اجرای طرح‌های انتظامی ملموس و مؤثر نسبت به پاکسازی آنها اقدام کنند.

دادستان کرمانشاه به بالا رفتن آمار سرقت اموال عمومی در سطح شهر اشاره کرد و افزود: با توجه به انجام سرقت‌های مکرر و مستمر از میلگرد پل‌های اطراف کرمانشاه به ویژه پل‌های مسیر کمربندی‌های شرقی و غربی، پل حکمت آباد و کمربندی مسیر پلیس راه اسلام‌آباد غرب به قزانچی و خطرات ناشی از سقوط پل‌های یاد شده در هنگام بار ترافیکی، دستگاه‌های متولی در ابتدا نسبت به شناسایی آنها اقدام کنند. 

وی گفت: در ادامه ضمن شناسایی سارقین آنها، برای رفع خطر و ترمیم آنها اقدام شود.

انتهای پیام /832/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عملیات پلیس عملیات پلیس دادستان کرمانشاه کافی شاپ ها آنها اقدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۷۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: اقدام به موقع ماموران وظیفه‌شناس سنندج در خاموش کردن خودروی دچار آتش‌سوزی، موجب نجات جان دو نفر از شهروندان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودرویی در آن حوالی که یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو هستند، می‌شوند.

وی افزود: مأموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفا حریق داخل خودرو سازمانی با یک اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، خاموش می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل مأموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی تصریح کرد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را یک افتخار برای خود می‌داند.

کد خبر 749094

دیگر خبرها

  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه