Web Analytics Made Easy - Statcounter

آصفری درباره صدور قطعنامه علیه کشورمان در جلسه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت: شورای حکام و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بدانند که سیاست‌های آنها علیه ایران نخ‌نما شده و قطعاً نمی‌توانند از این طریق امتیازات بیشتری از ایران دریافت کنند و بهتر است آژانس و شورای حکام نگاه امنیتی و سیاسی خود علیه ایران را تغییر دهند و فنی به مسئله نگاه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ درباره صدور قطعنامه علیه کشورمان در جلسه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت: متأسفانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و شورای حکام آن جایگاه بی‌طرفی خود را از دست داده‌اند و تبدیل به یک نهادی برای پیاده کردن سیاست‌های خصمانه و زورگویانه استکبار جهانی علیه ایران شده است.

وی افزود: امروز جبهه استکبار و حامیان کودک کش صهیونیستی آنها هرگونه سیاست‌های زورگویانه و خصمانه در منطقه و علیه کشورهای اسلامی می خواهد پیاده کند از طریق این نهادها اهداف خود را پیش می برد و نهادهایی که باید جایگاه بی طرفی داشته باشند به ابزاری برای آمریکائی‌ها برای رسیدن به اهداف شوم آنها تبدیل‌شده‌اند.

آصفری بیان کرد: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و شورای حکام امروز باید پاسخگوی این باشند که چرا علیرغم وجود صدها مراکز هسته‌ای در رژیم صهیونیستی و فعالیت‌های هسته‌ای این رژیم جعلی نظارتی بر روی این رژیم غاصب نیست و چرا حاضر نیست به NPT  بپیوندد و به آژانس پاسخگو باشد و حتی آژانس یک‌بار جرئت و جسارت یک بازدید از فعالیت‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی داشته باشد.

وی اضافه کرد: آقای گروسی در حالی به بازدید می‌رود و به نخست‌وزیر رژیم جعلی صهیونیستی دست می‌دهد که جرئت این را ندارد که یک‌بار از نخست‌وزیر اسرائیل سؤال کند این فعالیت‌های هسته‌ای شما در چه راستایی است و برای چه اهدافی اقدام به بمب هسته‌ای می‌کنید.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس ادامه داد: سیاست‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نشان از این دارد این نهاد جایگاه خود را از دست داده و بیشتر به دنبال منافع کشورهای حامی استکبار جهانی است و برای اینکه بتواند فشار خود را علیه کشورهای دنیا بیشتر کند با عنوان صدور قطعنامه علیه کشورها اهداف شوم خود را پیش می‌برند.

وی با اشاره به اینکه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و شورای حکام با فشار آمریکائی‌ها به دنبال این هستند از طریق بیانیه و صدور قطعنامه جلوی فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای کشورها را بگیرند، گفت: آنها به دنبال این هستند کشورهایی که در راستای NPT همچون جمهوری اسلامی ایران فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای دارند را تحت‌فشارهای سیاسی قرار دهند.

آصفری با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی در راستای تعهدات خود کاملاً پایبند است و بر اساس تعهدات شرعی فعالیت‌های تولید بمب اتمی ندارد، گفت: در طول تاریخ هرزمانی که مذاکرات در حال جواب دادن بوده آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و شورای حکام علیه ایران بیانیه و قطعنامه صادر کرده‌اند و شورای حکام با بازی کردن نقش پلیس بد و یا در برخی شرایط دیگر پلیس خوب به دنبال محقق کردن اهداف شوم آمریکائی‌ها هستند.

وی تأکید کرد: شورای حکام و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بدانند که سیاست‌های آنها علیه ایران نخ‌نما شده و قطعاً نمی‌توانند از این طریق امتیازات بیشتری از ایران دریافت کنند و بهتر است آژانس و شورای حکام نگاه امنیتی و سیاسی خود علیه ایران را تغییر دهند و فنی به مسئله نگاه کنند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس خاطرنشان کرد: اگر غربی‌ها و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نخواهند به تعهدات خود در قبال ایران عمل کنند قطعاً جمهوری اسلامی سیاست‌های دیگری اعمال خواهد کرد و قطعاً رجزخوانی‌ها و قلدری این سازمان‌ها و کشورهای حامی استکبار جهانی نمی‌تواند ذره‌ای ایران را از فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای خود کنار بزند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: آژانس بین المللی انرژی اتمی و شورای حکام صدور قطعنامه علیه علیه ایران هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار دو تیم روز جمعه، ۷ اردیبهشت، در تایلند برگزار شد.

نیمه نخست این دیدار ملی‌پوشان افغانستان موفق شدند که چهار بار دروازه حریف‌شان را باز کنند و در سوی دیگر بازیکنان عراق تنها دو گل خورده را جبران کردند

در این نیمه، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی هرکدام یک بار و مهران غلامی دوبار برای افغانستان گل‌زنی کردند.

در نیمه دوم بازی، عراق هرچند یک گل خورده دیگر را نیز جبران کرد، اما جواد صفری برای پنجمین بار دروازه این تیم را باز کرد و نتیجه بازی پنج بر سه به نفع ملی‌پوشان کشور شد.

با این نتیجه افغانستان فرصت دارد تا با پیروزی در برابر برنده دیدار قرقیزستان و ویتنام، به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ صعود کند.

دیدار تیم‌های ویتنام و قرقیزستان قرار است امروز برگزار شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • شکست‌خوردگان،پشت نقاب تحریم
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • صف‌آرایی شکست‌خوردگان، علیه ایران | آمریکا و اروپا دوباره دست به تحریم شدند
  • تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران
  • تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا
  • قطعنامه جانبدارانه پارلمان اروپا علیه ایران
  • درخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزه
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران