Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:52:48 GMT

واحدهای تولیدی مشکل دار استان قزوین کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۷۵۴۱

واحدهای تولیدی مشکل دار استان قزوین کاهش یافت

سید جلیل حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال گذشته تعداد واحدهای مشکل دار استان ۵۱ واحد با چهار هزار و ۸۸۳ کارگر بود که با پیگیری ادارات اجرایی شهرستان ها و برگزاری جلسات با کارفرمایان و جلسات ستاد تسهیل و امنیت کارگری تعداد این واحدها به ۱۸ مورد با هزار و ۶۳۱ کارگر کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفت: سه واحد تولیدی با شرایط بحرانی در استان شامل ۲ مورد در تاکستان و یک مورد در البرز داشتیم که با اقدامات صورت گرفته مشکل آنها حل شد و از شرایط بحرانی خارج شدند.

این مسوول اداره کار استان اضافه کرد: در سه ماه سال جدید در راستای شعار تولید، دانش بنیان و کارآفرین، سه واحد تولیدی با ۳۲۲ کارگر را مورد حمایت قرار داده و برای حل مشکلات آنها تلاش کرده ایم.

حسینی افزود: سال قبل هم کمک به واحدهای تولیدی در دستور کار قرار داشت و ۲۳ واحد با سه هزار و ۳۴ کارگر مورد حمایت قرار گرفتند.

وی افزود: میانگین مدت معوقات کارگری استان نیز با اقدامات حمایتی صورت گرفته از هشت ماه به چهار ماه کاهش یافته است.

حسینی با اشاره به آمار بیمه بیکاری در استان قزوین گفت: مجموع آمار مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان چهار هزار و ۸۹۹ نفر است که این رقم در پایان سال گذشته پنج هزار و هشت نفر بود.

وی اضافه کرد: میزان مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان قزوین نسبت به مدت مشابه قبل که ۶ هزار و ۶۱ نفر بود ۱۹ درصد کاهش یافته است.

برچسب‌ها رونق تولید وزارت صنعت معدن و تجارت سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین استان قزوین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید وزارت صنعت معدن و تجارت سال تولید دانش بنیان اشتغال آفرین رونق تولید وزارت صنعت معدن و تجارت سال تولید دانش بنیان اشتغال آفرین استان قزوین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۷۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

درویشعلی حسن زاده به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت: ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحد‌های تولیدی افزود: این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود: سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • جوجه ریزی ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه‌ای در استان قزوین
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال