Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@08:48:57 GMT

بالاترین آمار سل در کشور مربوط به سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۷۸۰۴

بالاترین آمار سل در کشور مربوط به سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، جلسه هماهنگی و هم اندیشی بیمه سلامت سیستان و بلوچستان به ریاست معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان و با حضور ناصحی مدیر عامل بیمه سلامت ایران، و تعدادی از روسای دانشگاه های استان برگزار شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در این نشست اظهار داشت: پرسنل و مسئولان بیمه سلامت استان خدماتی ستودنی به مردم ارائه داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمدل بامری افزود: بر خلاف همه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سالیان مختلف برای توسعه شاخصهای استان باز هم این استان در کنار همه ظرفیت ها، از محرومیت هایی نیز رنج می برد.

وی ادامه داد: شرایط استان سیستان و بلوچستان شرایط ویژه ای است و همچنان که در جبهه امنیت، مرزداران غیور ما جان خود را از دست می دهند تا برای کل کشور امنیت ایجاد کنند، در جبهه سلامت نیز مجموعه دست اندرکاران حوزه سلامت با توجه به شرایط ناپایدار کشورهای همسایه، با اقدامات به موقع مانع شیوع بیمارهای مختلف در کل کشور می شوند.

وی با اشاره به وجود ریزگردها در استان سیستان و بلوچستان افزود: بالاترین آمار سل در کشور مربوط به این استان است و اگر در گذشته‌ شاهد طوفان های ۱۲۰ روزه در استان بودیم؛ امروزه شاهد طوفان‌های ۳۶۰ روزه هستیم و مساله ریزگردها یکی از مشکلات اساسی مردم این استان شده است به طوری که مردم شبانه روزی با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: مردم استان سیستان و بلوچستان همواره پای آرمانهای انقلاب ایستاده اند و همان روستاییانی که با این مشکلات سخت دست و پنجه نرم می‌کنند، حتی بدون امکانات نیز برای مقابله با دشمنان آماده اند.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان طوفان رحمدل بامری سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۷۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در حاشیه برپایی میز خدمت گفت: کمک به کاهش مشکلات مردم و پاسخگویی مستقیم و بدون واسطه از سوی مسئولان، از اهداف برپایی این میز خدمت است.

خلیل احمد سلامی اظهار کرد: در این میز خدمت، شهروندان به صورت چهره به چهره مسائل و درخواست خود را با مدیران حوزه کارگری در میان گذاشتند.

وی افزود: در همه ایام سال، برنامه دیدار چهره به چهره با مردم و حضور در مرکز سامد از سوی مدیران دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برگزار می‌شود تا کار مردم سریعتر و به سهولت انجام شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • کارگران در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند