Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالی که نام مهدی یگانه جعفری در لیست سهمیه‌داران حضور در جام تختی دیده می‌شود، او در این رقابت‌ها کشتی نخواهد گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی یگانه‌جعفری بعد از قهرمانی در مسابقات کشوری گرگان، علاوه بر آنکه سهمیه حضور در جام تختی را به دست آورد، به عنوان ملی‌پوش وزن 70 کیلوگرم راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا در اولانباتور مغولستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باوجود انتظاری که از این کشتی‌گیر باتجربه وجود داشت، او در مسابقات قهرمانی آسیا نتوانست کشتی‌های قابل قبولی بگیرد و از کسب مدال بازماند. در پایان این رقابت‌ها این کشتی‌گیر باتجربه مازندرانی به خبرگزاری تسنیم گفت که دیگر قصد کشتی گرفتن ندارد.

با این وجود نام او در بین سهمیه‌داران جام تختی دیده می‌شود چراکه او نامه‌ای مبنی بر تصمیمش برای خداحافظی از کشتی به فدراسیون ارائه نکرده است.

در همین رابطه با او تماس گرفته و در مورد تصمیمش برای حضور در جام تختی سوال کردیم که به تسنیم گفت: به تنکابن می‌روم اما کشتی نمی‌گیرم. همانطور که گفتم دیگر قصد کشتی گرفتن در سطح ملی ندارم و در عین حال که در لیگ می‌خواهم کشتی بگیرم کارم را در مربیگری هم شروع کرده‌ام. این روزها در ساری در کنار مربی خودم سیدعلی خدایی که از مربیان سازنده ساری است، کشتی‌گیران را تمرین می‌دهم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی ایران کشتی ایران جام تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۸۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی امروز پنجشنبه با حضور فرنگی کاران از ایران، برزیل، ارمنستان، سوریه و عراق آغاز شد.

مسابقات یادشده در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در سالن مسابقات مجموعه ورزشی امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار می‌شود.

کد خبر 6088506

دیگر خبرها

  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز