Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: پروژه پژوهشی «عارضه‌یابی و ارائه الگوی بهینه مدیریت پسماندهای خشک» جهت توسعه روش‌ها و راهکارهای نوین در مدیریت پسماند شهر اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، غلامرضا ساکتی با اعلام این خبر گفت: در سال ۱۳۹۱ طرح جامع مدیریت پسماند شهر اصفهان به تصویب رسید که از آن زمان تاکنون سیستم مدیریت پسماند شهر اصفهان منطبق با این طرح در حال اجرا است، اما در حال حاضر با توجه به پیشرفت تکنولوژی و توسعه روش‌های نوین، بازنگری در طرح جامع مدیریت پسماند ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در راستای بازنگری در طرح جامع مدیریت پسماند شهر اصفهان و با توجه به نیازسنجی‌های انجام شده و لزوم بازنگری و به‌روزرسانی طرح جامع مدیریت پسماند، پروژه پژوهشی «عارضه‌یابی و ارائه الگوی بهینه مدیریت پسماندهای خشک در شهر اصفهان» از مبدأ تولید تا پردازش در سازمان مدیریت پسماند تعریف و فراخوان انتخاب مجری منتشر شد.

انتخاب دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به عنوان مجری طرح 

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به حضور چهار گروه تحقیقاتی در فراخوان انتخاب مجری این طرح خاطرنشان کرد: پس از ارائه پیشنهادات از طرف شرکت‌های مجری جهت انجام این طرح تحقیقاتی، جلسات کارشناسی متعددی برگزار و در نهایت دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با کسب بیشترین امتیاز به عنوان مجری این طرح انتخاب شد.

وی در خصوص جزئیات طرح عارضه‌یابی و ارائه الگوی بهینه مدیریت پسماندهای خشک در شهر اصفهان، افزود: انطباق سیستم‌های نوین مدیریت پسماندهای خشک شهری با وضع موجود، بررسی الگوی بهینه مدیریت پسماند، ارزیابی اقتصادی استقرار سیستم‌های نوین مدیریت پسماند و انجام نیازسنجی آموزشی از جمله مهم‌ترین بخش‌های این طرح پژوهشی است که در مدت یک سال انجام خواهد شد.

ساکتی با اشاره به روش‌های نوین پردازش پسماند شهری، اضافه کرد: در سال‌های گذشته در خصوص بررسی روش‌های پردازش پسماند شهری مطالعات جامع و کاملی انجام شده است که بعضی از این روش‌ها مانند هاضم و پیرولیز به مرحله اجرا رسیده است، اما طرح پژوهشی حاضر به‌طور تخصصی به روش‌های مدیریت پسماندهای خشک از مبدا تولید تا محل پردازش می‌پردازد که این مطالعات مکمل و هم‌جهت با اجرای بهینه مدیریت پسماند در شهر اصفهان است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیریت پسماندهای خشک در اصفهان مدیریت پسماند شهر اصفهان طرح جامع مدیریت پسماند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۸۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: براساس دستوالعمل ارائه خدمات ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال و ابلاغیه وزارت بهداشت در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همه خدمات بستری و سرپایی کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی دانشگاهی و بیمارستان‌های دولتی موظف به ارائه کلیه خدمات بستری رایگان هستند.

دکتر طباطبایی افزود: وزیر بهداشت اسفند سال گذشته از خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال خبرداد که این طرح در استان از اول اردیبهشت به طور کام در حال اجرا است.

او گفت: در اجرای این طرح بیمارستان‌های دولتی موظفند این خدمات را ارائه دهند و هیچ گونه دریافتی از از بیماران زیر هفت سال نداشته باشند.

به گفته طباطبایی دارندگان بیمه پایه مشمول این طرح هستند و چنانچه بیماری فاقد بیمه پایه باشد، می‌تواند با مراجعه به سازمان بیمه سلامت برای بیمه خود اقدام کند و از مزایای این طرح بهره‌مند شود.

والدین کودکان زیر هفت در صورت مشاهده تخلف در روند اجرای این طرح می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت موضوع را در میان بگذارند. 

دیگر خبرها

  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • با انتخاب یک تلفن سانترال حرفه ای، کسب و کارتان را مدیریت کنید
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست
  • احداث باغ در پایاب چاه‌های قزوین، ممنوع
  • ارزیابی مشکلات قلبی را به ChatGPT نسپارید!
  • تمام محورهای مواصلاتی استان یزد باز است/ تغییر الگوهای بارشی در استان یزد
  • عدم وجود سایت مدیریت پسماند ویژه در شهرک‌های صنعتی