Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس باشگاه بارسلونا با استفاده از اصلاحات پزشکی شرایط سخت این تیم را در فصل گذشته تشریح کرد و گفت: از شرایط بحرانی خارج و در بخش مراقبت ویژه هستیم.

به گزارش ایران اکونومیست، تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا در فصل گذشته شرایط سختی را تجربه کرد و نتوانست موفقیت چشمگیری را کسب کند. شرایطی که «خوان لاپورتا» رییس باشگاه از آن به عنوان بستر مرگ یاد کرد و گفت: زمانی که تیم را تحویل گرفتم شرایط بسیار بد بود و مجبور بودیم با فروش لیونل مسی اسطوره فوتبال این باشگاه موافقت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 روزنامه ال‌موندو با نشر سخنان لاپورتا به نقل از این مدیر نوشته است: بارسلونا را زمانی تحویل گرفتم که در حال مرگ بود. چند اقدام انجام دادیم تا این تیم از مرگ نجات پیدا کرد و اکنون نیز در بخش مراقبت‌های ویژه است. ما ۲ برنامه را در دستور کار قرار دادیم که در صورت عملی شدن این تیم از بخش مراقبت ویژه خارج خواهد شد.

این روزنامه با اشاره به 2 اقدام احتمالی باشگاه نوشت: این ۲ برنامه مربوط به پیشنهاد فروش ۴۹.۹ درصد از مجوز باشگاه بارسلونا و فروش ۲۵ درصد از حق پخش است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: لاپورتا ، لالیگا ، رئال مادرید

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لاپورتا لالیگا رئال مادرید بخش مراقبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۸۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه دیدار بارسلونا ۴ - والنسیا ۲

در شبی که ستاره لهستانی بارسلونا خوش درخشید، آبی‌واناری‌های کاتالونیا مقابل حریف سرسخت خود موفق به کسب پیروزی شدند.

دریافت 165 MB

دیگر خبرها

  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • فیلم/ خلاصه دیدار بارسلونا ۴ - والنسیا ۲
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد