Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@15:34:09 GMT

آموزش تبلیغات در واتساپ برای جذب مشتری

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۸۷۰۳

کلمات کلیدی : تبلیغات در واتساپ ، تبلیغات واتساپی ، وب سرویس واتساپ

اصول تبلیغات در واتساپ چیست ؟

واتساپ بهترین محیط تبلیغاتی واسه شماست چون میتونید بصورت کاملا هدفمند تبلیغات کنید یعنی جامعه هدف خودتون مشخص کنید مثلا پزشکان تهران و سپس به اونها محصول خودتون و خدمات خودتون معرفی کنید.

ولی باید توجه کنید که تبلیغات شما نباید باعث مزاحمت مردم بشه در غیراین صورت جواب برعکسی از تبلیغات واتساپی دریافت میکنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه شرط اصلی تبلیغات در واتساپ برای بازدهی صد در صد:

جامعه هدفتون درست انتخاب کنید :

یعنی مشتریاتون بشناسید چه کسانی هستند و دقیقا به اونها پیام بدید مثلا اگر کارتون فروش تجهیزات پزشکی هست پیامتون رو به پزشکان کشور بفرستید. اگر هم بانک شمارش رو ندارید میتونید از بانک شماره موبایل واتساپ واتگستر استفاده کنید.

متن و محتوای تبلیغاتی مناسب:

خب حالا قراره چه پیامی بفرستید؟ یه جمله بهتون بگم ، متن تبلیغاتی شما نباید اثری از تبلیغات داشته باشه و باید بسیار هوشمندانه نوشته بشه تا روی مخاطب تاثیر عالی و مستقیم بذاره. یکی از کارهایی که تیم واتگستر انجام میده تولید محتوای تبلیغاتی واتساپی هست تا با این کار شما بتونید بهترین نتیجه رو از تبلیغات واتساپ بگیرید.

تعداد ارسال مناسب:

خب شما قراره مثلا یک ملکی رو از طریق تبلیغاتی واتساپی بفروشید به مبلغ 10 میلیارد تومان ، بنظرتون چند نفر الان 10 میلیارد پول نقد دارند و چند نفر همین الان میخوان خونه بخرن ؟ پس طبیعتا باید شما تعداد خیلی بیشتری مخاطبین رو هدف قرار بدید تا بتونید براحتی ملکتون رو از طریق واتساپ بفروشید.



تبلیغات در واتساپ برای چه کسانی ارسال میشه؟

بانک شماره خودتون : شما میتونید خودتون بانک شماره موبایل در اختیار ما بذارید تا ارسال هارو براتون انجام بدیم

بانک شماره منطقه ای: میتونید هرکدوم از شهر ها یا مناطق کشور رو خواستید هدف تبلیغات خودتون قرار بدید مثلا کلینیک پزشکی دارید تو منطقه زعفرانیه تهران پس طبیعتا ما باید تبلیغات رو برای مردم زعفرانیه بفرستیم که شما بتونید بهترین جواب رو از تبلیغاتتون بگیرید.

بانک شماره مشاغل کل کشور : یک دسته شغلی خاص رو انتخاب کنید ، ما بانک شماره کل مشاغل کشور از جمله پزشکان ، طلا فروشان ، وکلا و... رو داریم.

استخراج شماره از گروه تلگرام : کافیه یک گروه تلگرامی که به کار شما ربط داره رو به ما معرفی کنید تا ما شماره اعضای گروه تلگرامی رو استخراج کنیم

استخراج شماره از اینستاگرام: یکی دیگه از قابلیت های ویژه ما استخراج شماره از اینستاگرام هست ، ما میتونیم باتوجه به جامعه هدف شما کلی شماره از اینستاگرام برای شما استخراج کنیم و تبلیغات واتساپی رو به اون شماره ها بفرستیم.

روش های ارسال تبلیغات واتساپی چیست؟

مهمترین قابلیت تبلیغات در واتساپ اینه که تبلیغات های واتساپی با خط خود شما ارسال میشه تا هم بتونید تک تک پیام هایی که توی واتساپ ارسال میشه رو ببنید و هم اینکه مشتریایی که تو واستاپ از شما شمال میپرسند یا نیاز به مشاوره دارند رو بتونید جواب بدید.

البته این نکته رو هم اضافه کنم اگر بخواهید ما با خط های خودمون هم میتونید تبلیغات های واتساپی شمارو ارسال کنیم.

کلام آخر:

برای سفارش تبلیغات در واتساپ میتونید از سامانه تبلیغاتی واتگستر استفاده کنید یا با مهندس رستمی تماس بگیرید: 09108902507

همچنین اگر نیاز به وب سرویس واتساپ برای استفاده در سایت ، اپلیکیشن و نرم افزار های خود دارید به وب سرویس واتگستر مراجعه کنید.

منبع: الف

کلیدواژه: تبلیغات در واتساپ تبلیغات واتساپ بانک شماره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاره مشتری به شکل‌گیری قمر زمین کمک کرده است

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از اسپیس، به نظر می‌رسد که رویداد موسوم به بی‌ثباتی بزرگ که هرج و مرج را در بین سیارات ایجاد و غول‌های گازی را در مدار‌هایی که امروز می‌شناسیم مستقر کرد، بین ۶۰ تا ۱۰۰ میلیون سال پس از تولد خورشید رخ داده است. 

دانشمندان بر این باورند که سیاراتی نظیر مشتری با بی‌ثبات کردن مدار یک پیش سیاره به شکل گیری قمر زمین منجر شده باشند.

به لطف مطالعات ترکیبات و مکان انواع مختلف سیارک‌ها و دنباله‌دارها، دانشمندان دریافته‌اند که این حادثه در اوایل تاریخ منظومه شمسی رخ داده است. با این حال، هنوز پازل‌هایی درباده اینکه چگونه همه چیز دقیقاً از بین رفته یا شکل گرفته، حل نشده است.

به عنوان مثال، دانشمندان دریافته‌اند که اجرام منظومه شمسی که امروزه می‌بینیم، از جمله زمین، به دور خورشید از قرصی از گاز و غبار تشکیل شده‌اند. با این حال، برخی از آن اجرام، یعنی سیارک‌ها و دنباله‌دارها، به نظر می‌رسد که از موادی تشکیل شده‌اند که در قرص وجود نداشته‌اند. حداقل، این مواد نباید در مکان‌هایی که آن اجرام در حال حاضر در آن قرار دارند، وجود داشته باشد و منطقی‌تر است که این اجرام قبل از پراکنده شدن در نقاط دورتر به خورشید نزدیک‌تر شده باشند. 

به عبارت دیگر، همه این بررسی‌ها صورت گرفته تا نشان دهد که مشارکت مشتری در شکل‌گیری قمر زمین اهمیت زیادی داشته است.

یکی از فرضیات این است که در دوران اولیه تشکیل منظومه شمسی، برهم‌کنش‌های گرانشی بین مشتری و سیاره‌های دیگر انجام می‌شد که در نهایت منجر به تشکیل موج‌هایی در ابرمولکول‌های حاوی میلیون‌ها سیاره کوچک شد که به آرامی گرد و خاک بیشتری تشکیل دادند و در نهایت به شکل‌گیری سیاره‌ها و قمر‌ها منجر شد.

در این فرضیه، نقش سیاره مشتری بسیار مهم بوده چراکه با جذب و کشش گرانشی خود، این سیاره بزرگ منجر به کاهش سرعت چرخش ابرمولکول‌های حاوی ذرات کوچک شده و این کاهش سرعت، منجر به اتصال و ادغام این ذرات بزرگ‌تر و تشکیل شهاب‌سنگ‌ها، سیاره‌ها و حتی قمر زمین شده است.

مطالعات همچنین نشان می‌دهد که مشتری در کمک به تشکیل قمر زمین نقش مهمی ایفا کرده است و هرچه فرایند تشکیل ماه پیش می‌رفته، نقش سیاره مشتری افزایش نیز تفزایش یافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • سیاره مشتری به شکل‌گیری قمر زمین کمک کرده است
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش