Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد پیری با اشاره به برنامه های شهرداری محمدیه جهت سرعت بخشیدن به تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی، گفت: تکمیل پروژه های عمرانی قطعاً یکی از خواسته ها و دغدغه های اساسی شهروندان است و در این راستا شهرداری تحقق این موضوع را در دستور کار قرار داده است. 

وی افزود: در برنامه کوتاه مدت شهرداری، به هیچ وجه به دنبال شروع پروژه جدید عمرانی نبودیم و فقط تسریع در اتمام پروژه های نیمه تمام شهرداری و اولویت قرار دادن درخواست های شهروندی پیگیری شد و تکمیل پارک شهر به جهت استفاده شهروندان نیز در این راستا صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باز پیرایی پارک ها و بوستان ها

وی با اشاره به بازپیرایی بوستان ها و پارک های محمدیه و مهرگان اظهار کرد: به زودی کلیه پارک ها پس از بهسازی خاک، علف زنی، کاشت نهال، نصب مبلمان شهری و تامین روشنایی جهت بهره مندی شهروندان آماده ارائه خدمات می شوند. 

دیوار کشی کانال آب مهرگان

شهردار محمدیه همچنین به مراحل پایانی دیوار کشی کانال آب مهرگان در راستای افزایش ایمنی جهت رفاه حال شهروندان اشاره کرد و گفت: شهرداری طبق وعده داده شده عملیات محصور کردن کانال آب را به اتمام خواهد رساند تا شاهد رفع خطرات ناشی از آن باشیم.
 
احداث مسیر سلامت

پیری در خصوص احداث جاده سلامت نیز گفت: با تشکیل کارگروه عمرانی و جهت رفاه شهروندان مراحل اجرایی این پروژه در حال پیگیری است 

جمع آوری سگ های بلا صاحب

وی اولویت قراردادن درخواست ها، نظارت و پیشنهادات شهروندان در حوزه های مختلف خدمات رسانی را ضروری دانست و تصریح کرد: در خصوص جمع آوری سگ های بلاصاحب که درخواست های بی شماری به شهرداری ارسال شده در صدد انعقاد قرارداد با پیمانکار واجد شرایط هستیم. 

سم پاشی درختان

شهردار محمدیه در ادامه عنوان کرد: از دیگر نکاتی که با شروع فصل تابستان مورد توجه شهرداری قرار گرفت سم پاشی درختان معابر و بلوارها بود که با موفقیت انجام شد.

لکه گیری آسفالت و جداول

لکه گیری آسفالت و جداول معابر و کوچه های سطح شهر نیز از دیگر موضوعاتی بود که شهردار محمدیه به آن اشاره کرد و گفت: جهت رسیدگی به درخواست شهروندان و براساس اولویت های تعیین شده، عملیات نهضت آسفالت انجام خواهد شد.
 
خط کشی عابر پیاده 

وی اضافه کرد: رنگ آمیزی سرعت گیرها، خط کشی عابر پیاده و نصب گل میخ ترافیکی از جمله اقداماتی است که امیدواریم با این اقدامات در کنار همکاری و صبر و حوصله رانندگان و همشهریان شاهد کاهش حوادث ترافیکی در سطح شهر باشیم

اجرای برنامه های فرهنگی در کنار پروژه های عمرانی

شهردار محمدیه خاطر نشان کرد: بعد از دوران کرونا و در راستای افزایش روحیه نشاط و شادابی در شهر در صددیم تا با برنامه ریزی دقیق، فرهنگ سازی عمومی را در همه زمینه ها ترویج دهیم و در کنار افزایش سرانه خدمات عمرانی، در حوزه خدمات فرهنگی نیز پایلوت استان و کشور باشیم.
 
مجتمع تجاری اداری مروارید

وی در پاسخ به سوال شهروندان در خصوص رفع بلا تکلیفی مجتمع تجاری اداری مروارید گفت: مجموعه شورا و شهرداری خود را تافته جدا بافته از خریداران ندانسته و در جهت حل مشکل چندین ساله، جلسات متعددی با مدیران کل، پیمانکار و دست اندرکاران برگزار شده تا این مشکل حل شود 

میدان ورودی مهرگان

پیری همچنین با اعلام آغاز عملیات عمرانی میدان ورودی مهرگان نیز گفت: به زودی عملیات عمرانی جهت اصلاح میدان ورودی مهرگان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین محمدیه شهرداری شهردار محمدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۸۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی

در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با بیان اینکه یکهزار و 700 کلاس درس در استان نیمه تمام است، گفت: برای رسیدن به میانگین کشوری در سرانه فضای آموزشی، احداث پنج هزار کلاس درس در استان نیاز است.

علی مطهری، با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم، یکهزار و ۳۴ کلاس درس به فضای آموزشی استان اضافه شده است، افزود: آذربایجان‌غربی جزو چهار استان اول نیازمند گسترش فضای فیزیکی است، لذا شتاب گرفتن مدرسه سازی امری ضروری است.

مطهری،با بیان اینکه مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی در مقایسه با سالهای گذشته حدود چهار برابر افزایش داشته است، اضافه کرد: شعار محوری آموزش و پرورش، تحول است و لازمه تحول، تأمین نیروی انسانی، فضا و تجهیزات آموزشی و محتواست اما از ارکان اساسی توسعه، پیشرفت و تحول در آموزش و پرورش، توسعه فضا و تجهیزات آموزشی است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان هم در این مراسم از تعهد خیرین برای ساخت ۷۷ مدرسه با ۴۱۶ کلاس درس در جشنواره خیرین مدرسه ساز امسال خبرداد و گفت: برای ساخت این تعداد کلاس درس به یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

آخوندیان افزود: در جشنواره خیرین سال ۱۴۰۱، ۸۹ مدرسه با ۴۴۵ کلاس درس و با اعتبار ۴۳۸ میلیارد تومان تحویل آموزش و پرورش شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی هم در این مراسم گفت: سرانه فضای آموزشی در استان وضعیت مناسبی ندارد و نیازمند تخصیص اعتبار برای احداث و تکمیل مدارس استان هستیم.

یاسر رهبردین افزود: تکمیل مدارس نیمه تمام اولویت استان است و تاکنون اعتبارات خوبی برای تکمیل مدارس و احداث مدارس جدید تخصیص یافته است.

وی، در ادامه خواستار توجه ویژه به استان با تخصیص اعتبارات ملی، برای احداث و تکمیل مدارس نیمه تمام شد.

در این مراسم از زحمات قهرمان رحمانی،مدیرکل سابق قدردانی و پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی شد.

 

 

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام