Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، با توجه به درخواست مکرر برخی از معرفی شدگان به مصاحبه علمی آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۱ که در مرحله قبل موفق به ثبت نام نشده‌اند، مهلت ثبت نام در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۲ و ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ برای آخرین بار تمدید می‌شود.

لذا داوطلبان می‌توانند در تاریخ‌های اعلام شده با مراجعه به سامانه مدد به نشانی: https://madad.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

pnu.ac.ir نسبت به تکمیل مراحل قبل و یا ثبت نام اقدام کنند.

این فرصت به جهت مساعدت با داوطلبان در نظر گرفته شده است و زمان ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

کد خبر 5510135 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور مصاحبه دکتری آزمون دکتری تخصصی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه تهران دانشجویان شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم حوزه علمیه خواهران سازمان امور دانشجویان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کنکور مجلس شورای اسلامی آموزش مهارتی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی نقل و انتقال دانشجویان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی

فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تمدید شد.

به گزارش مشرق، مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور از ۹ اردیبهشت آغاز شد و تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت داشت که این فرصت تا روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید شده است.

داوطلبانی که در کنکور سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی my.sanjesh.org وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند.

مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی برای همه داوطلبان نوبت‌های اول و یا دوم آزمون سراسری سال جاری ضروری و اجباری است یعنی همه باید سوابق خود را ابتدا تأیید کنند تا نمره کل سابقه تحصیلی برای آن‌ها محاسبه و در زمان مقرر به سازمان سنجش ارسال شود.

ثبت‌نام برای ایجاد سابقه و ترمیم نمره اختیاری است و افراد واجدالشرایط می‌توانند بنا به انتخاب خودشان در یک یا چند آزمون شرکت کنند.

ثبت‌نام برای ترمیم نمرات هنوز در سامانه هنوز فعال نشده است و داوطلبان باید منتظر اطلاع رسانی آموزش و پرورش باشند.

دیگر خبرها

  • فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است
  • فردا، مهلت پایانی مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ ا
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ اعلام شد
  • ۳۱ اردیبهشت ماه آخرین مهلت رفع تعهد ارزی سال ۱۴۰۱
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد