Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@08:36:06 GMT

یکی از هنرمندان فعال رادیو نمایش دار فانی را وداع گفت

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۸۹۴۰

یکی از هنرمندان فعال رادیو نمایش دار فانی را وداع گفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، افسانه محمدی از هنرمندان و نویسندگان فعال شبکه رادیویی نمایش بعد از مدت ها مبارزه با بیماری سرطان در ۶۲ سالگی دار فانی را وداع گفت.

مرحوم محمدی از جمله بازیگران پیشکسوت نمایشی‌های رادیویی بود که تحصیلات خود را در رشته ادبیات نمایشی به پایان رساند و پس از آن نیز به عنوان بازیگر و نویسنده در رادیو مشغول به فعالیت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن سوهانی مدیرکل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش هم در پیامی به مناسبت درگذشت این هنرمند نوشت:

«هوالسمیع / انالله و انا الیه راجعون

افسوس که به اندک فاصله ای با دو عزیز آسمانی شده، به سوگ درگذشت یکی دیگر از اهالی خانواده ی هنرهای نمایشی رادیو نشستیم.

بی شک ارگ کهنسال رادیو خاطرات تلاش های هنرمندانه ی شادروان سرکار خانم افسانه محمدی: بازیگر، نویسنده و مترجم و گوینده ی پخش رادیو نمایش را از یاد نخواهد برد.

درگذشت این هنرمند گرامی را به خانواده محترم و همکارانش در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تسلیت عرض می کنم و دوام سلامت و طول عمر با عزت هنرمندان عزیز این مجموعه را از خداوند خواهانم.»

کد خبر 5510122 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو نمایش درگذشت چهره ها تئاتر ایران فیلم کوتاه کارگردان تئاتر فیلم عنکبوت مقدس موسیقی ایرانی پیمان جبلی فیلم هناس سریال ایرانی شبکه سه سیما تئاتر شهر درگذشت چهره ها خانه هنرمندان ایران بازیگر سینما آلبوم موسیقی رادیو نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۸۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت مجری سرشناس ورزشی صداوسیما

مجری و گزارشگر سرشناس و قدیمی ورزش صداوسیما درگذشت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ استاد مسعود اسکویی پیشکسوت گویندگی و مجری توانمند و کارشناس رادیو و تلویزیون که بیش از پنجاه سال با اخلاق و منش حرفه‌ای و صدای گرم و آشنای خود یار و یاور ورزش ایران در رشته های مختلف بود، پس از تحمل یک دوره طولانی بیماری و کسالت درگذشت. 

 استاد اسکویی در رسانه های ورزشی و به ویژه رادیو ورزش چهره‌ای شاخص و ارزنده بود و از همان روز نخست تاسیس این رادیوی تخصصی و طی بیش از ۲۰ سال گذشته با صدای رسا و دلنشین ایشان عجین بوده است.

تابناک این ضایعه تلخ را به خانواده آن مرحوم و جامعه رسانه و ورزش کشور تسلیت می‌گوید و ضمن طلب آمرزش و آرامش ابدی برای روح استاد اسکویی، برای خانواده گرامی و جمع دوستان و همکارانش صبر و اجر مسالت می‌نماید.

دیگر خبرها

  • درگذشت مسعود اسکویی، گوینده رادیو
  • درگذشت مجری سرشناس ورزشی صداوسیما
  • مجری باسابقه ورزشی درگذشت | وداع با صدای ماندگار
  • مجری و گزارشگر قدیمی درگذشت | وداع با صدای ماندگار
  • گزارشگر قديمى راديو دار فانى را وداع گفت
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود