Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماجد رموزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این دوره از جشنواره به مناسبت دهه کرامت از ۱۷ خرداد آغاز شده و تا نوزدهم همین ماه ادامه دارد، اظهار داشت: تاکنون گروه های مولودی خوانی یاهو از کردستان، بیداد از خراسان شمالی، عارفان از تهران و سماع از آذربایجان شرقی برنامه خود را اجرا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه گروه های اخوان، ناله دف و ژارک از کردستان و سماع از آذربایجان شرقی هم از دیگر گروه هایی هستند که طی ۲ شب برگزاری این جشنواره به اجرای مولودی خوانی پرداختند، اضافه کرد: در دومین شب برگزاری این جشنواره استاندار کردستان و معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمع دیگری از مسوولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

مسوول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: شب نخست و شب دوم برگزاری این جشنواره از خانواده زنده یادان صدیق کلاه‌قوچی و نبی فاتحی از بزرگان اهل طریقت و عرفان در استان تجلیل به عمل آمد.

رموزی با اشاره به اینکه امشب در آخرین شب برگزاری این جشنواره از خانواده زنده یاد سید شمس الدین سید زاهدی تجلیل می شود، گفت: گروه‌های مولودی خوانی معراج به سرپرستی بابک سیف پناهی، نوای رحمت به سرپرستی مسعود مرادی، نوای قدسیان به سرپرستی هوشیار وطنی و ماهور به سرپرستی پیمان صفوتی امشب ساعت ۲۱ در خانه کورد سنندج به اجرای برنامه می پردازند.

۳۷ گروه از سراسر کشور متقاضی شرکت در پنجمین دوره جشنواره رضوی هه‌تاو با شعار «شور رضوی در پرتو سیره نبوی» بودند که ۱۲ گروه دارای سابقه و رزومه قوی تر انتخاب و به این برنامه دعوت شدند.  

برچسب‌ها کردستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سنندج جشنواره

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سنندج کردستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سنندج جشنواره برگزاری این جشنواره مولودی خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۸۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی گفت: همزمان با گرامیداشت سومین سالگرد شهید حجازی، اولین نشست برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور استان انجام شد.


سرهنگ مسعود پهلوان افزود: برای برگزاری این یادواره ۸ کارگروه تخصصی با موضوعات فرهنگی، هنری، حفظ و نشر آثار، فضای مجازی و رسانه، بانوان و خانواده، جوانان و نخبگان، اقشار و اداری و پشتیبانی تشکیل شده است.

 

در این نشست سخنرانان ضمن تبیین برنامه های یادواره، نام و یاد سردار حجازی جانشین سپاه قدس که سه سال پیش دعوت حق را لبیک گفت، گرامی داشتند.

 

یادواره شهدای ترور زیر مجموعه کنگره ملی ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی است که اسفند امسال در مشهد برگزار خواهد شد.


در خراسان رضوی یک هزار و ۵۰ شهید ترور از ابتدای انقلاب خون خود را فدای نظام جمهوری اسلامی ایران کرده اند.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان