Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا فرازی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این شهرستان سه واحد مکانیزه و سنتی صنایع تبدیلی و گلاب گیری فعالیت دارند و پیش بینی می‌شود با پایان فصل گل چینی بیش از ۲۶۰ تن گل محمدی از مزارع شهرستان برداشت و به بازارعرضه شود.

وی با اشاره به مناطق کاشت گل محمدی در سطح شهرستان فیروزکوه، خاطرنشان کرد: روستاهای لزور؛ اهنز؛ مزداران و محمود آباد و مرکز شهر برای اجرای طرح توسعه کشت گل محمدی در شهرستان اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: برداشت گل محمدی در فیروزکوه از اواسط خرداد ماه آغاز و تا اواخر تیر ماه ادامه دارد.

۸۵ میلیارد ریال تسهیلات دامدار کارت به دامداران داده شد

فرازی با اشاره به اجرای طرح اعطای تسهیلات به دامداران شهرستان در قالب دامدار کارت، گفت: ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح دامدار کارت به دامداران فیروزکوه اختصاص داده شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح تاکنون۷۰ پرونده بررسی شده است، اظهار داشت: شرایط ۷۰ نفراز دامداران بررسی و به بانک عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه درباره نحوه استفاده از دامدار کارت خاطرنشان کرد: این کارت راهی برای برای تامین سرمایه در گردش دامداران است تا بتوانند از طریق آن نهاده‌های دامی مورد نظر خود را خریداری کنند و با هدف تسهیل بخشی از مشکل نقدینگی در واحدهای تولیدی دامی، در سه نوع ۱۰۰، ۲۰۰ و ۵۰۰ میلیون ریال و بازپرداخت یک ساله برنامه ریزی شده است.

فرازی افزود: دمداری هایی که پروانه صنعتی دارند مشمول این طرح نیستند و در فاز اول اجرایی به دامداری‌های دارای پروانه کوچک روستایی، پروانه صنفی و فاقد پروانه دامدار کارت تخصیص داده می شود.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها گل و گیاه جشنواره گلابگیری در تهران فیروزکوه دامدار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گل و گیاه فیروزکوه گل و گیاه فیروزکوه دامدار دامدار کارت گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۹۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت بهاری کاشان، بهشتی در دل کویر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ آب و هوای مناسب، برداشت نو برانه‌ها، غنچه کردن گل‌های محمدی و رویش آلاله‌ها در کنار اماکن تاریخی از جاذبه‌های گردشگری کاشان درفصل بهار است.
اردیبهشت که می‌شود گردشگران بسیاری برای لذت از عطر خوش باغ‌های گل محمدی کاشان را برای سفر انتخاب می‌کنند و عطر گل و گلاب کوچه‌ها و خیابان‌ها را در بر می‌گیرد و زن و مرد، پیر و جوان در کنار هم به چیدن گل‌های سرخ محمدی مشغول می‌شوند.
مراسم گلاب گیری کاشان از نیمه اردیبهشت شروع می‌شود و تا پایان خرداد ادامه دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم| برداشت گل محمدی در میمند فارس
  • آغاز برداشت گل محمدی از گلستان‌های کرمانشاه
  • کار برداشت گل محمدی از باغات شهرستان خاش آغاز شد
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • برداشت گل محمدی از شهر همسایه قله تفتان
  • برداشت گل محمدی از باغات بابل
  • عطر گل‌محمدی در گلستان‌های کرمانشاه پیچید
  • جشنواره‌ای با عطر و بوی گل محمدی
  • طبیعت بهاری کاشان، بهشتی در دل کویر