Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@21:20:24 GMT

راز قتل مرد دیشموکی پس از ۱۵ ماه کشف شد        

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۹۰۴۲

راز قتل مرد دیشموکی پس از ۱۵ ماه کشف شد        

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس دادگاه عمومی بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه، با اعلام این خبر اظهار داشت: در فروردین ماه سال گذشته این قتل در این بخش به وقوع پیوست.

سید مصطفی حائری ابراز داشت: به علت آن که  محل وقوع قتل در کوه دل افروز بود، احتمال اینکه مقتول از کوه پرت شده است متصور و اصل موضوع بزه نیز مورد تردید قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                

رئیس دادگاه عمومی بخش دیشموک تاکید کرد: از آنجا که برای کشف حقیقت و به علت جو ایلی و عشیره ای و طایفه گرایی در منطقه، وظیفه دستگاه قضایی کشف حقیقت و صدور حکم مقتضی بود، تحقیقات رارها نکرده و موضوع را ادامه دادیم. 

حائری عنوان کرد: انجام تحقیقات منجر به کشف حقیقت شد و اقدام به صدور دستور بازداشت یک نفر از مظنونین به قتل، نمودیم.                            

وی ضمن اظهار تأسف از عدم تمکین برخی افراد به قانون، ابراز داشت: عده ای با توجه به سوء ظنی که نسبت به برخی افراد داشتند در دی ماه سال گذشته اقدام به انجام انتقام شخصی نموده و در همین جهت یک فقره قتل را انجام دادند، افزود: قاتل دوم شناسایی و بازداشت شد.                     

حائری بیان کرد: خانواده  این فرد به علت عدم تمکین به قانون موجب شدند که قتل دیگری رخ دهد.

رئیس دادگاه عمومی بخش دیشموک در پایان گفت: هم اکنون ‌سه نفر به خاطر موضوع قتل اول  در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات قضایی ادامه دارد.

برچسب‌ها دادگستری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج دادگستری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۹۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای سپاهان را فراخواند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

به گزارش تسنیم، بعد از حواشی بازی پرسپولیس -سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که روز 12 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، واکنش‌های رسانه‌ای بسیار زیادی در این مورد صورت گرفت. همین موضوع عاملی شد تا کمیته انضباطی مدیران بخش مرتبط با رسانه دو تیم را احضار کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های این شهر را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • وقتی تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب استان کرمانشاه