Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی دو ماهه امسال در مجموع ۵۵ هزار و ۴۲۸ دستگاه ناوگان باری از پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه تردد کرده‌اند. - اخبار استانها -

فریبرز کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درکرمانشاه، با اشاره به اینکه طی دو ماهه امسال 55 هزار 428 دستگاه ناوگان باری از پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه تردد داشته‌اند اظهار داشت: پایانه مرز پرویزخان در شهرستان قصرشیرین، بزرگترین شاهراه اقتصادی ایران به عراق است که بیشترین حجم صادرات کالاهای غیرنفتی کشورمان از این گذرگاه بین‌المللی صادر می‌شود و تعداد ناوگان ورودی به پایانه مرزی پرویزخان طی دو ماهه امسال 29هزار و 169 خودرو ناوگان باری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پایانه مرز پرویزخان با توجه به فعالیت شبانه‌روزی یکی از مهمترین مرزهای تجاری جمهوری اسلامی ایران است عنوان کرد:  پایانه مرز خسروی همچون پایانه مرز پرویزخان در استان کرمانشاه و طی دو ماهه سال 1401 تعداد 7 هزار و 848 دستگاه ناوگان حمل و نقل جاده‌ای جهت انجام مراودات مرزی وارد این پایانه مرزی شده‌اند.

رونق صادرات با نوسازی ناوگان باری جاده‌ای/ عملکرد نامناسب شرکت‌های داخلی در تولید خودروهای سنگینکشور پارکینگ کامیون‌های فرسوده شده است/ سوء‌استفاده دلالان از آشفته‌بازار نوسازی ناوگان باری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: پایانه‌های مرز شیخ صله 7 هزار و 718 دستگاه ناوگان باری و شوشمی 5 هزار و 560 دستگاه ناوگان ورودی باری داشته است.

کرمی درباره پایانه مرزی سومار گفت: این پایانه مرزی در نزدیکی شهر مندلی از توابع فرمانداری بلدروز در کشور عراق واقع شده است و فاصله حمل کالا و نقل کالا را به بغداد کوتاه‌تر کرده به نحوی که از ابتدای امسال 5 هزار 133 دستگاه ناوگان باری وارد این پایانه مرزی شده است.

انتهای پیام /832/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرزبانی ناجا اخبار عراق مرزبانی ناجا اخبار عراق دستگاه ناوگان باری استان کرمانشاه پایانه های مرز پایانه مرزی پایانه مرز طی دو ماهه جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۹۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتارشده در سیل و آبگرفتگی

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : درپی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروزآباد تیم‌های عملیاتی به این مناطق اعزام شدند.

وی توضیح داد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شدند که به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد.

وی بیان کرد: تخلیه آب از ۲۵ خانه مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر استان کرمانشاه بود و این خدمات تا بهبود شرایط خانوار‌ها ادامه خواهد داشت.

محمدی افزود: ۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی‌اند و هم‌استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتارشده در سیل و آبگرفتگی
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه
  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • افزایش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • واردات ۲ هزار اتوبوس برقی برای تهران در دست اقدام است
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • نیاز گمرکات مرزی، مناطق آزاد و ویژه به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • جهش چشمگیر ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان