Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع رسانه‌ای از حمله سایبری شدید به زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی و هک شدن سامانه بورس تل آویو خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابع رسانه‌ای از حمله سایبری شدید به زیر ساخت‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند.

کانال تلگرامی «صابرین نیوز»، امروز (پنجشنبه، ۹ ژوئن)، در خبری فوری، از یک حمله سایبری شدید از سوی یک تیم عراقی علیه زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی و هک شدن سامانه معاملاتی بورس تل‌آویو خبر داد و نوشت که این سامانه از دسترس خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این چندمین بار است که وبگاه‌ها و سرور‌های حکومتی رژیم صهیونیستی از مبدأ عراق هدف حمله سایبری قرار می‌گیرند. آخرین حمله صورت گرفته از این دست به اردیبهشت‌ماه گذشته باز می‌گردد که تیم سایبری موسوم به «الطاهره» عراق با شعار «یالثارات ابومهدی المهندس» حمله گسترده‌ای به زیرساخت‌های بخش حمل و نقل رژیم صهیونیستی انجام داد و بزرگترین شرکت ترابری رژیم صهیونیستی را از کار انداخت.

پیش از آن، در فروردین ماه نیز، هکر‌های عراقی در دو روز متوالی، وب‌سایت و سرور‌های فرودگاه بن‌گوریون در تل‌آویو، وبگاه بانک «اسرائیل» را از دسترس خارج کردند و گروه موسوم به «الطاهره» ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت حمله سایبری به پایگاه‌های و سرور‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پایگاه اطلاع رسانی کانال ۹ تلویزیون رژیم صهیونیستی را نیز هدف حمله سایبری قرار داده است.

صابرین نیوز، در همان روز گزارش داد بود که این حمله سایبری از خاک عراق و در ساعت ۱:۲۰ بامداد یعنی در همان ساعتی که در تاریخ ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸، سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به شهادت رسیدند، صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حمله سایبری شدید زیرساخت های رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی حمله سایبری شدید تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۹۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در تل‌آویو

منابع خبری امروز (دوشنبه) از برگزاری تظاهرات خانواده‌های اسرای رژیم صهیونیستی مقابل مقر وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه الجزیره، خانواده‌های اسرای صهیونیست بار دیگر مقابل مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل‌آویو تظاهرات کردند.

این خانواده‌ها خواستار امضای فوری توافق تبادل اسرا برای آزادی اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین شدند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست امروز همچنین خطاب به کابینه رژیم صهیونیستی تأکید کردند که از هر گونه اتلاف وقت برای حصول توافق جهت تبادل اسرا خودداری کند.

این خانواده‌ها گفتند که تنها راه بازگرداندن اسرای صهیونیست، انجام تبادل اسراست.

از سوی دیگر «یسرائیل زیو» فرمانده سابق واحد عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با کانال ۱۲ تلویزیون این رژیم گفت: زمان برای آزادی اسرای اسرائیلی در حال اتمام است و حمله به رفح می تواند به معنای پایان زندگی آنها باشد.

«عبداللطیف القانوع»سخنگوی جنبش حماس نیز امروز تأکید کرد که شروط مقاومت، شروط غیرممکنی نیست بلکه خواسته‌های مشروعی است که میانجی‌گران آن را درک می‌کنند و ملت فلسطین آن را تأیید می‌کند.

وی تأکید کرد که بدون تحقق خواسته‌های عادلانه ملت مبنی بر برقراری دائمی آتش‌بس، خروج نیروهای اشغالگر و بازگشت آوارگان فلسطینی، هرگز توافقی با رژیم اشغالگر در کار نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • تاثیر ورزش شدید بر سرطان
  • تصمیم‌گیری تل‌آویو درباره تبادل اسرا و حمله به رفح طی ۲ یا سه روز
  • تل‌آویو سست تر از خانه عنکبوت/ رژیم صهیونیستی چطور منزوی شد؟
  • تداوم تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در تل‌آویو
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • پاسخ به بازدارندگی ایران با بازنویسی سناریوی ناکام «تحریم»