Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@08:22:33 GMT

اجرای ۳ پروژه گردشگری اولویت‌دار در سقز

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۹۲۶۳

اجرای ۳ پروژه گردشگری اولویت‌دار در سقز

یعقوب گویلیان با حضور در شهرستان سقز و دیدار با نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و شهردار سقز گفت: این شهرستان با داشتن جاذبه‌های گردشگری متنوع طبیعی و تاریخی، یکی از مقاصد اصلی گردشگران در استان به‌شمار می‌رود که سالانه مسافران زیادی را جذب می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان می گوید: با توجه به پتانسیل‌های بالای گردشگری و مجاورت سقز با شهر تجاری و مرزی بانه، اولویت‌بندی طرح‌های گردشگری و شناسایی مناطق مستعد در این حوزه، برای توسعه گردشگری این شهرستان امری مهم و اجتناب‌ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویلیان با بیان اینکه شهرستان سقز یک منطقه ویژه برای سرمایه‌گذاری و گردشگری در شمال استان کردستان است گفت: ظرفیت‌های مختلف سقز در آینده می‌تواند اقتصاد شهرستان و استان را شکوفا کند.

او گفت: وجود آثار طبیعی و تاریخی فراوان در این شهرستان، قرار گرفتن در کریدور شمال- جنوب، وجود فرودگاه و دو سد در این شهرستان از جمله این ظرفیت‌هاست.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: امید است با همکاری و همراهی فرمانداری و شهرداری سقز، در راستای پیشبرد اهداف این اداره کل در حوزه‌های تخصصی اقدامات اساسی انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروژه گردشگری سقز میراث فرهنگی و گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمد هادی‌زاده اظهار کرد: پروژه پوشش بتنی کانال انتقال آب (لاینینگ) به طول 6 هزار و 500 متر با اعتبار 50 میلیارد ریال در اراضی شالیزاری 18 روستای شهرستان آمل در حال اجراست.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با اشاره با نظارت مستمر کارشناسان امور فنی و زیربنایی این مدیریت بر اجرای این طرح، تصریح کرد: این طرح تاکنون به طول هزار و 250 متر با هزینه 8.5 میلیارد ریال در روستاهای کمدره، لتی‌کلا، پولیکیاده و چنگمیان اجرا و نیز در روستاهای شهنه‌کلا، پاشاکلا، اسکی‌محله، تازه‌آباد و نوآباد این شهرستان در دست انجام است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و اعتلای کشاورزی، رسیدن به اهداف سازمانی، توسعه بخش کشاورزی، امنیت غذایی و تحقق شعار سال استفاده می شود، گفت: احداث پوشش بتنی کانال های انتقال آب، نقش تعیین کننده‌ای در بهبود راندمان آبیاری، کاهش هدر‌رفت و مدیریت توزیع آب و جلوگیری از رشد علف‌های هرز خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • تنش‌های آبی در دیلم رفع شود