Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:39:19 GMT

کشف ۶۰ تُن برنج ایرانی در شهرستان شفت

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۹۳۰۰

کشف ۶۰ تُن برنج ایرانی در شهرستان شفت

مرتضی امینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه حضور اکیپ‌های گشت مشترک تعزیرات حکومتی گیلان در بازار در راستای نظارت و بازرسی و کنترل، اظهار کرد: در همین راستا ۶۰ تُن برنج ایرانی احتکار شده در یکی از انبارهای شهرستان شفت کشف شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ارزش برنج‌های کشف شده پنج میلیارد تومان برآورد شده است، افزود: با هر گونه اخلال در بازار و سو استفاده از کالاهای اساسی مردم جدا برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان اضافه کرد: صورتجلسه این واحد صنفی متخلف برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی گیلان ارجاع و خارج از نوبت قانونی رسیدگی می‌شود.

کد خبر 5510175

منبع: مهر

کلیدواژه: احتکار برنج بوشهر کرمانشاه قیام 15 خرداد خروج قطار از ریل دهه کرامت آمار کرونا سالروز ارتحال امام خمینی ویروس کرونا امام خمینی ره اردبیل تغییر ساعت کاری خراسان رضوی اجتماع سلام فرمانده سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۵ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه آرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمهدی محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه ۱۲۵ هزار و ۴۴۰ کیلوگرم آرد به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برای کارخانه آرد در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی دره شهر رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر الزام به عرضه در شبکه ۷۵ تن گندم موجود در انبار کارخانه و قطع سهمیه سه ماهه، کارخانه را به پرداخت ۱۰ درصد ارزش کالا معادل یک میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته محمدی، با اعتراض متهم پرونده در شعبه دوم تجدیدنظر تعزیرات حکومتی ایلام بررسی و با توجه به شعار سال و برای جلوگیری از تعطیل نشدن کارخانه، قطع سه ماهه سهمیه کارخانه را به پرداخت ۲۵ میلیارد و ۵۸۵ میلیون ریال جزای نقدی تبدیل کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام افزود: با گزارش اداره صمت استان پیرامون عرضه خارج از شبکه گندم یک کارخانه آرد، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6100489

دیگر خبرها

  • وصول جریمه ۱۳ میلیاردی قاچاقچی طلا در سیرجان
  • قاچاقچی دارو نقره داغ شد
  • قاچاقچی طلا در سیرجان ۱۳ میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه ۲۵ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه آرد
  • گازوئیل قاچاق زیر بار آهک
  • اولویت تعزیرات، حضور موثر در بازار است
  • جریمه قاچاقچی سوخت در خدابنده
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم