Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در دیدار با تیم اعزامی دانشجویان دانشگاه دفاع ملی پاکستان و دانشجویان دوره عالی دفاع ملی نیجریه و قزاقزستان گفت: برای ارتش جمهوری اسلامی ایران و به ویژه منطقه اصفهان باعث افتخار است که برای اولین بار در خدمت میهمانانی از دانشگاه دفاع ملی پاکستان و دانشجویانی از سه کشور پاکستان نیجریه و قزاقستان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امیر سرتیپ دوم سیاوش میهن‌دوست می‌گوید:این سفر در راستای تعاملات آموزشی و ارتقاء هم افزایی در خصوص تسلیحات و تجهیزات و آموزش‌های نظامی انجام شد، همچنین این تیم نظامی پاکستان به سرپرستی سرلشکر راحت نسیم احمد خان در یک روز سفر به اصفهان ضمن بازدید از یگان‌های ارتش و وزارت دفاع مستقر در اصفهان دیداری نیز با استاندار این شهر داشتند و از اماکن تاریخی و میراث فرهنگی شهر اصفهان نیز بازدید کردند.

در ادامه سرپرست تیم ارتش پاکستان هم ضمن ابراز خرسندی از وضعیت فرهنگی، سیاسی و مهمان نوازی مردم اصفهان ابراز امیدواری کرد که این تعاملات بتواند گام بلندی در راستای ارتقاء وضعیت آموزش نظامی دو کشور باشد.

هیئت ۲۰ نفره دانشجویان دانشگاه دفاع ملی پاکستان، طی سفری چهار روزه به ایران از ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جمهوری اسلامی ایران در حوزه نظامی و دفاعی بازدید خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان پاکستانی در همبستگی با حامیان فلسطین در آمریکا+عکس

به گزارش خبرنگار مهر، شماری از دانشجویان دانشگاه اردو پاکستان در همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین که در روزهای اخیر به شدت از سوی پلیس آمریکا سرکوب شده اند، تجمع کردند.

در این تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه اردو کراچی پاکستان در حمایت از دانشجویان جهان و مردم مظلوم غزه در محوطه این دانشگاه حضور پیدا کرده و با به دست گرفتن پلاکاردهایی سرکوب دانشجویان آمریکایی را محکوم کردند.

دانشجویان پاکستانی همچنین خواستار پایان جنگ غزه و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه این باریکه شدند.

کد خبر 6094012 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • عملیات ارتش روسیه در مقر فرماندهی نیروهای اوکراینی
  • دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین
  • تجمع دانشجویان پاکستانی در همبستگی با حامیان فلسطین در آمریکا+عکس
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • پدافند روسیه ۱۰ پهپاد اوکراینی و ۶ «اتاکمز»آمریکایی را سرنگون کرد
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • توافق مهم ضد تروریستی ایران و پاکستان چه بود؟ | محل استقرار افسران رابط نظامی مشخص شد
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس