Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@22:36:26 GMT

لیست قیمت نرده شیشه‌ای و حفاظ شیشه‌ای

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۹۳۴۵

آفتاب‌‌نیوز :

آن چیزی که این روز‌ها افراد را به سمت استفاده از محصولات شیشه‌ای سوق می­دهد، زیبایی چند برابری است که این محصول زیبا به ساختمان می­دهد. اما در کنار زیبایی، امنیتِ محصولی که در ساختمان از آن استفاده می­کنید نیز اهمیت دارد.

در گذشته نرده‌­هایی از جنس چوب، آلومینیوم، استیل، آهن و ... ساخته شده و مورد استفاده قرار می‌­گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی الخصوص نرده­های چوبی با طراحی­­‌های خاص و رنگ چوب متفاوت برای مصارف خانگی بسیار پر طرفدار بودند. اما یکی از محصولاتی که امروزه بسیار مورد توجه طراحان داخلی ساختمان­‌ها قرار گرفته است، نرده شیشه‌ای پله است. به همین منظور قصد داریم تا در این مطلب تا شما را با این محصول شیشه‌ای مدرن آشنا کنیم و در صورت نیاز، ساخت و اجرای آن را بر عهده بگیریم.

نرده شیشه‌ای چیست؟

به حفاظ­‌هایی که در دو طرف پله ­ها و یا بعضاً در یک طرف پله، کار گرفته می‌شود نرده می­گویند. نرده‌ها در گذشته از جنس آهن، استیل، چوب و ... بودند؛ اما امروزه به دلایل مختلف از شیشه به عنوان نرده استفاده می­شود که به آن نرده شیشه‌ای می­گویند. نرده شیشه‌ای به نسبت نرده­­‌های آهنی یا استیل جذابیت بیشتری داشته و نمای مدرنی به محیط خانه و ویلای شما می­بخشند.

وظیفه­ای که بر عهده نرده شیشه‌ای قرار دارد این است که از انسان در برابر سقوط از ارتفاع محافظت کند. پس بایستی از استحکام کافی برخوردار بوده و به راحتی نشکند. پیش‌تر گفتیم که امنیت محصول استفاده شده در ساختمان مهم‌ترین چیز است. به همین منظور، جهت رعایت امنیت، نرده­­های شیشه‌ای را از جنس شیشه لمینت یا شیشه سکوریت تولید می­کنند.

نرده شیشه‌ای را می­توانید بسته به سلیقه خود در طرح­ها و رنگ­های مختلف و یا متناسب با رنگ دکوراسیون محیط سفارش دهید. نرده شیشه‌ای انواع مختلفی دارد که در ادامه به معرفی آن­ها خواهیم پرداخت.

۵ مزیت نرده شیشه‌ای

استفاده از نرده شیشه‌ای به دلیل دید نامحدود و گسترده‌ای که به محیط می­دهد، باعث وسیع‌تر نشان دادن محیط ساختمان می­شود. طول عمر نرده شیشه‌ای به دلیل مستحکم بودن جنس شیشه­ها بالاست. به علاوه، امکان آسیب حشرات یا رسوب و زنگ زدگی در آن وجود ندارد. مطمئن باشید که هیچ خطری شما و کودکانتان را تهدید نخواهد کرد؛ چرا که به واسطه جنس شیشه ها، در صورتی که به هر دلیل شیشه بشکند، تکه­های شیشه تیز و برنده نخواهند بود. نرده شیشه‌ای تنها محدود به استفاده برای پله نیست و می­توان از آن در بالکن ها، اطراف استخر و ... نیز استفاده کرد. نرده شیشه‌ای ظاهری زیبا به ساختمان شما می­دهد و بر ارزش ملک شما می­افزاید.

انواع نرده شیشه‌ای

فیکس پوینت: مینیمال‌ترین روش اجرای نرده شیشه ای، روش فیکس پوینت است. در این مدل شیشه را در نقطه­ای که بایستی به پله نصب شود، سوراخ کرده و توسط قطعه نگهدارنده به بدنه نصب می­کنند. اسپیگات: این مدل سرعت اجرای بالاتری نسبت به دیگر روش­ها دارد. در روش اسپیگات، پایه­هایی با محفظه U شکل بر روی کف کار نصب می­شوند و شیشه­ها درون این قطعه قرار می­گیرند.

اکسپوز (روکار): همانطور که از نام این روش پیداست، پروفیل­های نرده شیشه‌ای به راحتی قابل مشاهده بوده و تمامی قسمت‌ها بر روی سطح کار قابل رویت هستند.

دفنی (توکار): در این مدل نرده شیشه ای، پروفیل­ها به صورتی در کف زمین جای داده می­شوند که به هیچ وجه قابل مشاهده نیستند. سطح کار به صورتی قابل رویت است که شیشه در زمین دفن شده است. نرده شیشه‌ای توکار یا دفنی کاملا فریم لس می­باشد.
نرده شیشه‌ای

کاربرد نرده شیشه­‌ای

از نرده شیشه‌ای می­توان برای حفاظ راه پله در خانه­‌های دوبلکس یا ادارات و دفاتر استفاده کرد.
استفاده از حفاظ شیشه‌ای در کنار استخر‌ها نیز بسیار رایج است.
از نرده شیشه‌ای می‌­توان در تراس یا پشت بام نیز استفاده کرد.
در مراکز خرید و پاساژ‌ها به وفور از نرده­های شیشه‌ای استفاده می­‌شود.

نکات مهم در مورد نرده شیشه ­ای

در هنگام سفارش نرده شیشه ای، حتما از مراکز تولید شیشه معتبر و سرشناس خرید انجام دهید؛ توجه داشته باشید که قرار است شیشه­ها از جان شما در برابر سقوط محافظت کنند. پس کیفیت آن‌ها اهمیت چندین برابری دارد. هر چند وقت یکبار شیشه‌­ها را با دقت مورد بررسی قرار دهید تا ترک یا شکاف‌ها را شناسایی کنید. در انتهای کار حتماً از صحت نصب شیشه­ها مطمئن شوید. از متخصصان با تجربه و خبره برای مشاوره و نظارت بر انجام کار بهره ببرید. به ضخامت شیشه انتخابی توجه کنید و از شیشه‌ای با ضخامت حداقل ۱۰ میل استفاده کنید.

قیمت نرده شیشه‌ای

قیمت نهایی نرده شیشه‌ای بر اساس نوع شیشه به کار گرفته شده تعیین می­شود. ضخامت، نوع شیشه از لحاظ سکوریت یا لمینت بودن، ابزار و یراق آلات مورد استفاده، نوع نرده شیشه‌ای و بسیاری از پارامتر‌های دیگر بر روی قیمت نرده شیشه‌ای تأثیر می­‌گذارند. برای استعلام قیمت به روز نرده شیشه‌ای مدنظر خود می­توانید با واحد فروش و پشتیبانی نگین شرق در تماس باشید.

کلام پایانی

در نظر گرفتن شرایط و جوانب ساختمان و محیط، بهترین راه برای داشتن یک انتخاب بهینه است. در یک مثال ساده اگر می­خواهید فضای تراس شما از بیرون دید نداشته باشید، استفاده از نرده شیشه‌ای مات به شما توصیه می‌­شود. علاوه بر در نظر گرفتن شرایط ساختمان، سنجیدن مزایا و معایب نرده نیز حائض اهمیت است. طبیعی است که هیچ محصولی بی‌عیب نیست؛ بنابراین در کنار مزایای زیادی که یک محصول دارد، اندک معایبی در مورد آن دور از انتظار نیست.

کارخانه شیشه نگین شرق، با سال­ها تخصص در زمینه اجرای انواع پروژه­‌های مرتبط با شیشه، آماده ارائه مشاوره و اجرای نرده شیشه‌ای برای اداره و خانه شماست. کارشناسان نگین شرق، آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تبلیغات نرده شیشه ای نرده شیشه ای شیشه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان،منصور شیشه فروش، مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حادثه نشست خیابان به طول ۸ متر و عرض ۴ متر در اثر شکستگی خط لوله آبرسانی ۳۰۰ میلیمتری چدنی در خیابان علامه مجلسی رخ داد که باعث آبگرفتگی خیابان، پیاده رو و تعدادی مغازه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: عوامل پلیس راهور نسبت به اعمال محدودیت ترافیکی اقدام و تیم های شرکت آب و فاضلاب، شهرداری اصفهان و سازمان اتش نشانی به محل اعزام و در جهت ایمن سازی محل و تخلیه آب اقدام کردند. 

به گفته شیشه فروش پس از تخلیه و قطع جریان آب، عملیات حفاری برای ترمیم و اصلاح خط لوله شروع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان
  • میمند شهر ملی شیشه گری
  • ثبت ملی صنایع دستی ۲ شهر فارس
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری می‌شود