Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمود ظاهر زاده روز پنجشنبه در شورای اداری اظهار داشت: همچنین دستگاه های مختلف اجرایی باید پروژه های اولویت دار با تمامی مشخصات فنی اعم از میزان اعتبار لازم ویا هزینه شده ، دلایل راکد شدن وپیشرفت فیزیکی پروژه ها را در اسرع وقت به کمیته برنامه ریزی شهرستان اعلام کند.

وی تصریح کرد: هرگونه کوتاهی و سهل انگاری در این زمینه متوجه مدیر دستگاه مربوطه خواهد بود و چنانچه پروژه هایی با کمبود اعتبار و یا راکد در شهرستان مواجه شد مدیر آن دستگاه اجریی باید پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی شفاف و مستدل و همراه با اقناع سازی افکار عمومی را یکی از وظایف اصلی مدیران و رویکرد مهم دولت سیزدهم دانست و گفت: هم اینک و با توجه به گزارش های رسیده و مراجعات مردمی به فرمانداری برخی از دستگاه ها در این زمینه کم کاری دارند.

ظاهرزاده یادآور شد: تکریم ارباب رجوع به معنای پاسخ مثبت و حل حتمی مشکل آن شخص و مراجعه کننده به هر قیمتی نیست و می توان حتی در صورتی که راهکار قانونی وجود نداشت اما باید با دلیل قانع کننده و با سعه صدر و احترام به شخص مراجعه کننده پاسخ داده شود.

وی همچنین بر ضرورت پاسخگویی به مکاتبات اداری و پیگیری و اجرای دقیق مصوبات کارگروه ها و کمیته های مختلف از سوی مدیران تاکید کرد و گفت: کوتاهی در این راستا از سوی هیچ دستگاه اجرایی و خدماتی قابل پذیرش نیست.

ظاهرزاده همچنین بر حضور شخص مدیر در جلسات و کارگروه های مختلف هم تاکید کرد و گفت: در صورت حضور نیافتن مدیر باید نماینده تام الاختیار که قدرت تصمیم گیری و اجرا داشته باشد در جلسات حضور یابد.

فرماندار گراش در بخش دیگری از سخنان خود اجرای طرح مردمی سازی و اصلاح یارانه ها را یادآور شد و گفت: هدف و رویکرد دولت در این راستا کمک به اقشار آسیب پذیر و قطع کردن دست دلالان بود و بدون شک این طرح در بلند مدت هم شکاف طبقاتی را کاهش خواهد داد.

وی تصریح کرد: همه مدیران، دهیاران، شهرداران و بخشداران و افراد ذی نفوذ باید با کمک رسانه ها زوایای مختلف این طرح مهم اقتصادی را برای مردم تبیین کنند .

وی گفت: همچنین دستگاه های عضو ستاد تنظیم بازار در سطح شهرستان هم باید با نظارت دقیق، مستمر و برخورد قاطع با سودجویان علاوه بر تامین کالاهای ضروری با برخی عوامل و محتکرانی که قصد اخلال در بازار کالاهای ضروری مردم را دارند به اجرای درست این طرح کمک کنند.

وی همچنین بر نظم بخشی و حضور به موقع مدیران در اداره مربوطه و اجرای درست و منظم وظایف در همه دستگاه های مختلف اجرایی تاکید کرد و گفت: در این راستا نیز بازدیدهای سرزده از ادارات را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی افزود: خط قرمز مدیریت اجرایی در سطح شهرستان کارو پرهیز از هرگونه حاشیه است و هر میری هم باید خود را با این شرایط  و ضرورت های امروزی تطبیق دهد و برای خدمت بی منت و صادقانه به مردم از هیچ تلاشی فروگذاری نکند.

برچسب‌ها گراش جلسه شورای اداری لارستان دولت سیزدهم فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گراش جلسه شورای اداری لارستان گراش جلسه شورای اداری لارستان دولت سیزدهم فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است

فرماندار ایلام گفت: تسریع در اجرای کنارگذر جنوبی شهر ایلام‌ از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر جنوبی شهر ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث کنار گذر جنوبی شهر ایلام به طول چهار کیلومتر و ۲ تقاطع غیر هم‌سطح در طول مسیر نقش بسیار مهمی در مدیریت ترافیک درون و برون شهری ایفا می‌کند از اولویت‌های بخش راه در شهرستان ایلام است.

وی افزود: استاندار و معاونت عمرانی استاندار سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک داریی‌های شهرستان به این پروژه اختصاص دادند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه نقش مهمی در مدیریت ترافیک اربعین و تسهیل در تردد زوار ایفا خواهد کرد.

نادری اضافه کرد: با توجه به اهمیت پروژه امید می‌رود با همکاری مردم و مالکان برای تملک زمین‌های مسیر احداث پروژه و اهتمام مسئولان راه و شهرسازی در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری باشیم.

کد خبر 748472

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر