Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@00:09:16 GMT

مشکل بازماندگان از تحصیل در مناطق مرزی و دورافتاده حل می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۹۵۵۲

‍‍‍‍‍‍

دریافت 35 MB

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از امکانات آموزشی روستای جانوری در شهرستان جاسک در جمع خبرنگاران بیان داشت: در شهرستان جاسک به دلیل پراکندگی روستایی، جاماندگی از تحصیل در این منطقه مشهود است. در این بازدید از نزدیک مشکلات را بررسی کردیم و در این خصوص چاره اندیشی خواهد شد تا مرزنشینانی که در مرزها زندگی می کنند امکان ادامه تحصیل برای آنها فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای مسیر برابری آموزشی و عدالت محوری گام برخواهیم داشت و سعی خواهیم کرد مشکل بازماندگان تحصیل با مدارس شبانه روزی و یا تجمع حل شود.

وی خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت های شهرستان جاسک و ارتقاء نمایندگی آموزش و پرورش لیردف جزو برنامه ها و اهداف آموزش و پرورش در استان هرمزگان است که این موضوعات در جلسه شورای اداری استان مطرح و مصوب خواهد شد.

کد خبر 5510221

منبع: مهر

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش جاسک بازمانده از تحصیل دانش آموزان بوشهر کرمانشاه قیام 15 خرداد خروج قطار از ریل دهه کرامت آمار کرونا سالروز ارتحال امام خمینی ویروس کرونا اردبیل امام خمینی ره تغییر ساعت کاری خراسان رضوی اجتماع سلام فرمانده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رحمتی در بازید از طرح‌های مرزی و بین‌المللی شهرستان خداآفرین افزود: سد قیزقلعه‌سی یکی از افتخارات بزرگ مهندسان داخلی که با اتکا به دانش و فن‌آوری بومی کشور ساخته شده، به طور کامل آماده بهره‌برداری است و سالانه ۲ میلیارد مترمکعب آب مرزی از طریق این سد، تنظیم‌گری و برای تامین آب حدود ۹ هزار هکتار اراضی پایاب در اختیار کشاورزان عزیز قرار می‌گیرد.

وی ایجاد کریدور ارس ـپایانه مرزی آق‌بندـ را نشانه نگاه راهبردی دولت به شهرستان مرزی خداآفرین دانست و گفت: اجرای این طرح افزون بر توسعه و پیشرفت این منطقه به‌ویژه در حوزه گردشگری، ترانزیت و اشتغال؛ زمینه رشد و رونق منطقه آزاد ارس مرکز خداآفرین را نیز فراهم خواهد کرد.

رحمتی با اشاره به اینکه ساخت ۱۰۷ کیلومتری مسیر راهبردی کریدور ارس، از مطالبات مردم و رئیس جمهور است اضافه کرد: با برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی، قسمت قابل توجه این طرح در کمترین زمان و تا پایان دولت سیزدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

 

دیگر خبرها

  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • پایداری شبکه برق شادگان
  • آذربایجان‌غربی در شناسایی بازماندگان از تحصیل موفق عمل کرده است
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین