Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:49:54 GMT

فعالیت ۷ پروژه راهسازی در استان زنجان

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۹۵۷۳

فعالیت ۷ پروژه راهسازی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر اسماعیلی، با بیان اینکه قسمت اعظمی از اقدامات پروژه‌های عمرانی توسط نیروی انسانی انجام می‌شود، گفت: احداث ابنیه، کارهای فنی زیر سازی، آسفالت ریزی، و نصب علایم، خط کشی و نصب گاردیل از اقداماتی است که توسط نیروی انسانی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ۶ پروژه ملی در سطح راههای استان در حال ساخت است، اظهار داشت: همچنین یک پروژه هم به عنوان پروژه استانی ویژه بوده و در مجموع ۷ پروژه در بخش احداث راههای استان در برنامه کاری معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان، با اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده، گفت: پروژه‌های راه سازی اشتغال زا است و در توسعه یافتگی استان نقش بسیار موثری دارند و در استان زنجان پروژه‌های راهسازی اشتغالزایی خوبی دارند.

اسماعیلی تاکید کرد: در پروژه‌های عمرانی در هر کارگاه به صورت مستقیم نزدیک ۱۵۰ نفر مشغول کار هستند.

وی با بیان اینکه حدود ۱۲ قطعه در این ۷ پروژه وجود دارد که به طور متوسط در هر قطعه ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم مشغول کار هستند، تصریح کرد: در مجموع بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر به صورت مستقیم و بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ نفر هم به صورت غیر مستقیم در ۷ پروژه راه سازی استان زنجان مشغول به کار هستند.

کد خبر 5509264

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری راه و شهرسازی زنجان وضعیت راهها اشتغال بوشهر کرمانشاه قیام 15 خرداد خروج قطار از ریل دهه کرامت آمار کرونا سالروز ارتحال امام خمینی ویروس کرونا اردبیل امام خمینی ره تغییر ساعت کاری خراسان رضوی اجتماع سلام فرمانده مشهد ۷ پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر زنجان به حالت آماده باش درآمد

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله‌هاشمی گفت: در پی هشدار نارنجی هواشناسی زنجان در خصوص رگبار قابل ملاحظه باران، رعد و برق و احتمال تگرگ و وزش لحظه‌ای باد به نسبت شدید با احتمال خیزش گرد و خاک تیم‌های عملیاتی و خانه‌های هلال در همه مناطق استان در حالت آماده باش برای پاسخگویی به حوادث احتمالی ناشی از این شرایط جوی شده اند.

وی تاکید کرد: هم اکنون ۱۴ پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان زنجان با بیش از ۱۲۵ امدادگر و نجاتگر به صورت روزانه آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این هفت مرکز پاسخگویی اضطراری، یک مرکز کنترل هماهنگی عملیات، تیم‌های واکنش سریع، آنست، کوهستان و امداد هوایی نیز آماده‌باش هستند.

هاشمی خاطرنشان کرد: در کنار این تیم‌ها جهت پاسخگویی به موقع و سریع به حوادث احتمالی یک فروند بالگرد، یک دستگاه قایق جی مینی و سایر تجهیزات نجات نیز در صورت نیاز در عملیات‌ها بکار گیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: هموطنان هنگام هشدارهای هواشناسی و وقوع رگبار و باران از صعود به ارتفاعات، استقرار در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت‌: هنگام وزش باد نیز از قرار گرفتن در مجاور سازه‌های سست، ساختمان و تأسیسات نیمه کاره و مرتفع، و اجسامی که احتمال سقوط آن وجود دارد، به جد پرهیز کنند.

هاشمی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

کد خبر 6095161

دیگر خبرها

  • هلال احمر زنجان به حالت آماده باش درآمد
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان در زنجان شکل گرفت
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • تاثیر مستقیم میکروپلاستیک‌ها بر تغییر هورمون و جنسیت جنین
  • اجرای سایت الگویی عدس دیم در منطقه مرگور و سیلوانا شهرستان ارومیه 
  • ‌مشارکت مردم در جهش تولید به صورت مستقیم و فردی باشد
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه