Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، طی روزهای اخیر خبرهایی در خصوص جذب میلاد زکی‌پور از سوی پرسپولیس منتشر شده بود و گفته می شد این بازیکن قرار است به زودی با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را رسما امضا کند.

موضوعی که به شدت مورد مخالفت و اعتراض هواداران پرسپولیس قرار گرفت. انها به دلیل توهین های این بازیکن در فضای مجازی به برخی از مسئولان و البته تیم پرسپولیس خواستار منتفی شدن جذب این بازیکن شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زکی‌پور بعد از اینکه مراحل انتقالش به پرسپولیس تا آستانه نهایی شدن پیش رفته بود عکس های خود با پیراهن استقلال را از صفحه خود پاک کرد. به این ترتیب به نظر می رسید پافشاری یحیی به جذب این بازیکن با سرخپوش شدن او همراه خواهد بود.

اما هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به هیچ عنوان با این موضوع کنار نیامدند تا بعد از اقدام اخیر زکی‌پور اینطور به نظر می رسد که جذب این بازیکن منتفی شده است.

زکی‌پور دیشب دوباره عکس های خود با پیراهن استقلال را به صفحه خود بازگرداند تا به نظر پرونده انتقال او به پرسپولیس بسته شود. به این ترتیب به نظر می رسد یحیی گل محمدی بالاخره تن به خواسته هواداران پرسپولیس داده است.

کد خبر 682164 برچسب‌ها خبر مهم نقل و انتقال بازیکنان داخلی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس زکی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۹۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟

تعویض ۲ ستاره پرسپولیس در اراک خبرساز شد.

به گزارش فارس، در اواخر وقت قانونی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی، اورونوف و عبدالکریم حسن تعویض شدند که این تعویض‌ها برای هواداران پرسپولیس سوال برانگیز شده است.

در این باره شنیدیم که دلیل تعویض این دو بازیکن، خستگی مفرط آنها بوده و به همین دلیل از بازی بیرون رفتند و موضوع مصدومیت آنها صحت ندارد.

به این ترتیب هر ۲ بازیکن قادر خواهند بود در بازی حساس با سپاهان برای تیم خود بازی کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پست بحث برانگیز سروش رفیعی پس از معرفی اوسمار (عکس) دربی سکوی پرتاب مرد برزیلی در پرسپولیس

دیگر خبرها

  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • آدم ربایی با چاشنی رمز ارز
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!