Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@00:41:20 GMT

۲ باشگاه ورزشی در مشهد مهر و موم شد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۹۸۳۰

۲ باشگاه ورزشی در مشهد مهر و موم شد

رییس اداره ورزش و جوانان مشهد گفت: ۲ باشگاه ورزشی بدنسازی و بیلیارد به دلیل عدم رعایت موازین شرعی در این شهر مهر و موم شد.

به گزارش ایرنا، هاشم نعمتی افزود: یکی از این ۲ باشگاه یک مجموعه بدنسازی بود که برای تبلیغ مجموعه خود اقدام به انتشار تصاویر بدون حجاب بانوان ورزشکار باشگاه در فضای مجازی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باشگاه دیگر یک مجموعه بیلیارد بود که بدون مجوز فعالیت و در ضمن مشروبات الکلی نیز توزیع و سرو می‌کرد که در نهایت باشگاه یاد شده مهر و موم شد و مسوول باشگاه نیز هم اکنون در زندان به سر می‌برد.

رییس اداره ورزش و جوانان مشهد به فعالیت باشگاه‌های فاقد مجوز در مشهد اشاره کرد و گفت: بسیاری از باشگاه‌ها در حال طی مراحل قانونی برای کسب مجوز هستند و البته در این بین برخی باشگاه‌ها نیز اخطار گرفته یا مهر و موم شده‌اند، اما تخلفات آن‌ها از نوع موارد یاد شده نیست.

نعمتی شمار باشگاه‌های ورزشی در این کلانشهر را حدود هزار و ۵۰۰ مورد عنوان کرد و افزود: با توجه به اتمام محدودیت‌های کرونایی و از سرگیری فعالیت کامل باشگاه‌ها و مجموعه‌های ورزشی و همچنین آغاز فصل تابستان و اوجگیری دوره‌های ورزشی تابستانی برای دانش آموزان نظارت بر فعالیت باشگاه‌های ورزشی در سطح این کلانشهر شدت گرفته است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: باشگاه مشهد باشگاه ها مهر و موم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • پیشخوان روزنامه‌های ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا