Web Analytics Made Easy - Statcounter

بزرگترین همایش تجلیل از مربیان و پیشکسوتان فوتبال به همت رییس هیات کانون مربیان فوتبال گیلان برگزار شد

به همت بهزاد داداش زاده رییس کانون مربیان فوتبال گیلان و با همکاری و حمایت دکتر زمانی مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان اولین همایش بزرگ تجلیل از پیشکسوتان و مربیان فوتبال گیلان در سالن همایش اداره کل محیط زیست گیلان با شکوه هر چه تمامتر برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، این همایش با حضور دکتر دنیا مالی نماینده مردم شریف بندرانزلی، مصطفی پور معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان، جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان استان، دکتر باقرزاده مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان، مهدی خدمت بین دانا مدیر کل بهزیستی و دکتر زمانی مدیر کل محیط زیست گیلان و دو تن از اعضای شورای شهر رشت و جمعی از وکلای دادگستری برگزار گردید.

حضور پیشکسوتان فوتبال ایران و گیلان از جمله محمد مایلی کهن، دکتر بیژن ذوالفقار نسب، دکتر نیما نکیسا ، سیامک رحیمی پور، رضا ناصری، غفور جهانی، مجید جهانپور، احمد صومی، امید هرندی، رسول حقدوست، مریم آزمون، علی نیاکانی، محمود پیشگاه هادیان، مسعود باقری، خسرو صلاحکار، ساسان شفیع پور، رحمت فیضی مقدم، همایون دهقانزاده، حامد آتش افروز، سیامک اکبری معاف، محسن سیدی، مسعود خادم، سیروس دهدار، شاهین حاج رضایی، کوروش شاددل، رضا شکری، امیر فرحسینی، رضا ماهیچی، فرزاد داداش زاده، بهروز عباسی و .... غلامی، نقی هدایتی، بابک بردبار، علی قربانی و فرید بلوک باشی، گرما بخش این محفل صمیمی بودند.

در این مراسم از عزیزان پیشکسوت با اهداء تابلو فرشی که مزین به عکس این بزرگان بود از سوی بهزاد داداش زاده تقدیم گردید. و همچنبن از اقدامات قابل توجه کانون مربیان تفاهم نامه همکاری با بیمه کارآفرین در خصوص خدمات بیمه ای به مربیان فوتبال گیلان بود که به همین جهت نماینده بیمه در همایش فوق توضیحات مفصلی ارائه نمودند.
در این همایش از تمامی پیشکسوتان و بزرگان فوتبال دعوت بعمل آمد که بعضا بدلیل حضور در تمرینات و مسابقات ، مشغله کاری و گاها بیماری نتوانستند در این همایش شرکت نمایند که در پایان هدایای آنان به نمایندگان آنان تحویل گردید.

اجرای این همایش بر عهده کامران جعفری مجری توانمند صدا و سیمای مرکز گیلان بود و آقایان دکتر ذوالفقار نسب، نیما نکیسا، رضا ناصری، بهزاد داداش زاده، دکتر زمانی، دکتر جهانبخش آرمان ور خصوص این همایش و اهداف کانون مربیان فوتبال به ایراد سخنرانی پرداختند و در پایان تفاهم نامه ای فیمابین اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل محیط زیست گیلان امضاء و مبادله گردید.
 
روز پیش از برگزاری همایش، بهزاد داداش زاده رییس کانون مربیان فوتبال گیلان در اقدامی قابل تحسین و با احکامی جدید به معرفی نمایندگان فوتبال گیلان در شهرستانها پرداختند که در این بین شرح وظایف و مسئولیت اعضای کانون مربیان فوتبال گیلان مشخص گردید.

بدین ترتیب آقایان امید هرندی بعنوان مشاور کانون، نادر عزت اللهی مسئول آموزش، محمد حبیبی مسئول آموزش دروازبانی، شاهین حاج رضایی مسئول پیشکسوتان، همایون دهقانزاده مسئول اقتصادی، سرکار خانم مریم آزمون مسئول فوتبال بانوان و همچنین طی احکام جداگانه ای، نمایندگان کانون مربیان فوتبال گیلان در شهرستانها به قرار زیر تعیین گردیدند.
آقایان، بهروز عباسی نماینده شهرستان رشت، مسعود باقری نماینده بندر انزلی، ساسان شفیع پور نماینده فومن، رحمت فیضی مقدم نماینده لنگرود، حسین عبدی نماینده آستانه اشرفیه، نادر دژآباد نماینده چابکسر، احمدی نماینده رودسر، سیروس دهدار نماینده خمام و همچنین بعنوان مسئول رسانه کانون، احکام خود را از رییس کانون مربیان فوتبال گیلان دریافت نمودند.

 

اخبار داغ 

تدارک ویژه رئال مادرید برای اعلام تمدید قرارداد لوکا مودریچ و خداحافظی مارسلو پایان ماجراجویی همگروه ایران با شکست مقابل کانگوروها؛ استرالیا به پرو رسید گفتگوی حسن صالح حمیدزیچ و روبرت لواندوفسکی؛ هیچ چیز تغییر نکرده است علیرضا بیرانوند در پرسپولیس رکورددار می شود؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کانون مربیان فوتبال گیلان مربیان فوتبال گیلان بهزاد داداش زاده محیط زیست گیلان مدیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مسئول برگزاری این همایش با بیان اینکه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی کشور در این همایش بزرگ میزبان هزار و ۲۰۰ نفر ورزشکار باستانی کار بود، گفت: در این همایش شرکت‌کنندگان به اجرای ورزش زورخانه‌ای و آئین پهلوانی پرداختند.
محسن رویگری با بیان اینکه این همایش بزرگ ملی -مذهبی -ورزشی در بزرگ‌ترین میدان تاریخی ایران برای مردم اصفهان به نمایش گذاشته شد، افزود: هدف از برگزاری چنین رویداد‌های بزرگ فرهنگی در فضا‌های عمومی شهر توسعه فرهنگ و منش‌های پهلوانی است.
وی گفت: یکی از وظایف دبیرخانه اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ پهلوانی یادآوری منش‌ها و خصائل پهلوانی همچون گذشت، جوانمردی، دینداری، اخلاق‌مداری، شجاعت، تواضع و فروتنی، حسن خلق، حرمت پیران، ایثار و بخشش است.
مسئول برگزاری این همایش در ادامه گفت: همگی این صفات در آئین کهن پهلوانی نهفته است و وظیفه خود می‌دانیم در توسعه این منش‌ها در بین فرهنگ عامه و فرهنگ شهروندی از تمام ظرفیت‌های مدیریت شهری استفاده کنیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود