Web Analytics Made Easy - Statcounter

 یارانه جدید نوع دیگری از یارانه های پرداختی دولت است که طبق لایحه و بودجه ای که دولت تعیین می کند به مردم پرداخت می شود. همانند یارانه های دیگر، یارانه جدید نیز شامل تمامی افراد نمی شود و مشمولان یارانه جدید نیز توسط دولت تعیین می گردد. یارانه جدید در هر دوره برای کالای خاصی پرداخت می شود. و اینبار یارانه جدید نان یکی از واریزی هایی است که دولت تصمیم دارد آن را برای جبران گرانی های اخیر به مردم پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزئیات تازه ای از یارانه جدید  را در ادامه بخوانید.

«طیبه حسینی»، اظهارداشت: هم اکنون دو دسته از افراد هستند که یارانه اردیبهشت و خرداد ماه آنها مسدود است، نخست افرادی که تا فروردین ماه یارانه دریافت می‌کردند اما پس از طرح اصلاح ارز ترجیحی و بررسی‌های انجام شده از لیست دریافت کنندگان یارانه خارج شدند.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: لایحه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی وزارتخانه هدفمندی یارانه ها یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۹۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد شوراها قابل دفاع است

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب هوشیار ظهر امروز شنبه در آئین نکوداشت روز ملی شوراهای اسلامی شهر اظهار کرد: مجموعه شوراها برآمده از نظام مردم سالاری دینی بوده و از درون مردم رشد یافته و به عنوان نماینده مردم در ارکان دولت اسلامی حضور دارند.

وی افزود: در ابتدای انقلاب اسلامی پنج مرحله اعم از حکومت اسلامی و دولت اسلامی و در نهایت دنیای اسلامی تدوین شده بود و امروز باید جایگاه خود در ارکان دولت اسلامی را ارزیابی کنیم.

هوشیار شوراهای اسلامی شهر را در تراز انقلاب عنوان کرد و گفت: تمام این اصول اسلامی، منشوری است که امیرالمؤمنین علی (ع) نیز در نهج البلاغه اعلام کرده است. با وجود اینکه نمی‌توان مدعی ادامه روش امام علی (ع) شد ولی می‌توان در راستای همان مسیر گام برداشت.

شهردار تبریز عملکرد شوراها را قابل دفاع ارزیابی کرد و گفت: هر میزان بتوان جهت شفافیت در امور تلاش کرده و شفافیت در مسائل اعمال شود به همان اندازه نیز پیشبرد امور تسهیل می‌یابد.

وی از روز شوراها به عنوان فرصتی برای تطبیق و ارزیابی عملکرد این نهاد نام برد و تصریح کرد: شوراهای اسلامی در سطح کشور خواستار تفویض امور حاکمیتی به مردم هستند و باید در نهاد سیاستگذاری بالادستی این تفویض اختیار به شوراهای اسلامی رخ دهد.

هوشیار ادامه داد: به عبارتی باید دولت به سمت موضوعات حاکمیتی رفته و ما نیز پیگیر امور جزئی خواهیم بود.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییر رویکرد شهرداری‌ها از خدماتی به فرهنگی و اجتماعی، اظهار کرد: امروزه در شهرها با مشکلات اجتماعی بسیاری روبرو هستیم و باید شهر را برای زیست مومنانه شهروندان آماده کرده و برای آن برنامه ریزی کنیم.

کد خبر 6090103

دیگر خبرها

  • زمان پرداخت «مالیات بر عایدی سرمایه» تعیین شد
  • آخرین تغییرات درباره یارانه‌ها و زمان واریز آن
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن