Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@09:14:43 GMT

معاون علمی رییس جمهور: قوانین ما حامی دلال بازی است

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۰۰۱۳

معاون علمی رییس جمهور: قوانین ما حامی دلال بازی است

سورنا ستاری روز پنجشنبه در دومین نمایشگاه دستاوردهای شرکتهای دانش بنیان بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی در مشهد افزود: در حوزه آموزش و پژوهش کم هزینه نمی کنیم و اگر این هزینه‌ها نتیجه ای در اقتصاد نداشته باشد و خود را نشان ندهد به این معنی است که یک جای کار ایراد دارد.

وی ادامه داد: باید در حوزه دانش بنیان زیست بومی ایجاد کنیم تا ایده ها به راحتی اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهنگ دانش بنیان از کوچه و بازار شروع می‌شود و به خلاقیت یک جوان نگاه می‌کند.

معاون علمی رییس جمهور گفت: در حوزه های مختلف از جمله بین صنعت سنتی با صنعت خلاق و دانش بنیان و همچنین از نظر فرهنگی با غرب در حال یک مبارزه هستیم که پیروزی در این مبارزه نیازمند نیرو است که اگر برای این مبارزه سرباز و نیرو تربیت نکنیم صحنه مبارزه را به دشمن واگذار خواهیم کرد.

ستاری افزود: فرهنگ با توزیع سی. دی رایگان به دست نمی آید. دانش بنیانی در حوزه فرهنگ، ترویج فرهنگ کار است و فرهنگ کار آفرین شدن عزت است. اگر فرهنگ به سمت دانش بنیان بیاید دنیا را می‌توان تکان داد.

وی ادامه داد: امسال سال خاصی است و مسوولیت سنگینی برای تحقق شعار سال بر دوش داریم و همه توان خود را برای تحقق شعار سال به کار می‌گیریم و از همه شرکتهای دانش بنیان و توسعه آنها هم حمایت می‌کنیم.

معاون علمی رییس جمهور گفت: صدور مجوزها باید تسهیل شود قانون جهش تولید دانش بنیان اتفاق بزرگی است و اختیارات زیادی در آن برای شتاب دهنده ها و پارکهای علم و فناوری و دیگر بخشها و تسهیل محیط کسب و کار دیده شده است.

همچنین امروز سه مرکز نوآوری در گناباد و ۲ مرکز در سبزوار به صورت برخط با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور راه اندازی شد.

دومین نمایشگاه دستاوردهای شرکتهای دانش بنیان بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی در محل شرکت صنایع پیشرفته رضوی با حضور ۴۰ شرکت دانش بنیان برگزار شد.

برچسب‌ها مشهد آستان قدس رضوی سبزوار سورنا ستاری شرکت دانش بنیان گناباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد آستان قدس رضوی سبزوار مشهد آستان قدس رضوی سبزوار سورنا ستاری شرکت دانش بنیان گناباد دانش بنیان رییس جمهور معاون علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۰۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی هیاتی از وزارت خارجه با توانمندی صادراتی دانش بنیان‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، محمد جواد همت‌پناه، رییس اداره اطلاعات اقتصادی و همکاری‌های توسعه‌ای وزارت امور خارجه که در راس این هیئت از دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان در آی هیت بازدید کرد، گفت: ما امروز در آی‌هیت مجموعه ارزشمندی از دستاوردهای جوانان اندیشمند این مرزوبوم را از نزدیک لمس کردیم. در دل آی‌هیت محصولاتی با سطح تکنولوژی بسیار بالا نهادینه شده بود.

وی خاطرنشان کرد: همکاران من در این بازدید آگاهی های گرانبهایی را درخصوص توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان بدست آورده‌اند و از این اطلاعات در ماموریت های خارج از کشورشان استفاده خواهند کرد.

رییس اداره اطلاعات اقتصادی و همکاری‌های توسعه‌ای وزارت امور خارجه در پایان ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه اتفاقات خوبی را برای ایران رقم زند.

کد خبر 6093801 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • آشنایی هیاتی از وزارت خارجه با توانمندی صادراتی دانش بنیان‌ها
  • پس از عملیات «وعده صادق» نگاه دنیا به ایران تغییر کرد
  • فروش دانش‌ بنیان‌ها طی سال گذشته به ۵۳۰ هزار میلیارد تومان رسید
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • جذب و تربیت سالانه دو هزار نیروی متخصص در حوزه فناوری کوانتوم
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی