Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام احمد صالحی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری افزود: ارتباط با رییس‌جمهور از چند محور انجام می‌گیرد که یکی از مهمترین این موارد ارتباط چهره به چهره مردم با وزار و نمایندگان تام‌الاختیار رییس‌جمهور در شهرستان‌هاست.

وی ادامه داد: همچنین دریافت نامه‌های مردمی از دیگر راه‌های ارتباطی مردم با رییس‌جمهور است به طوری که در ستاد پردازش نامه‌ها طی روز سفر سه هزار نامه به رییس‌جمهور و وزرا به صورت دستی ثبت می‌شود و پس از مطالعه نامه‌ها با افراد تماس گرفته و کد رهگیری برای آنها صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، ستاد پاسخگویی برخط با سامانه ۱۱۱ را از دیگر راه‌های پیگیری مطالبات مردمی عنوان کرد و گفت: کاربران این سامانه در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر از ۷:۳۰  صبح تا ۲۱:۳۰ مستقر شده در هر نوبت ۱۵۰ نیرو برای پاسخگویی به درخواست‌های مردمی فعال می‌شود.

صالحی ادامه داد: همچنین در قالب اداره‌کل رسیدگی به شکایات و درخواست‌های مرکز چنانچه در ماه‌های اخیر تجمعات، درخواست‌های عمومی مردم و اجتماعاتی مقابل استانداری شکل گرفته با حضور این افراد جلسه‌ای برگزار و مشکل به صورت جمعی بررسی و برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین اداره‌کل ارزیابی عملکرد و بازرسی ریاست جمهوری وظیفه دارد از یک ماه قبل از سفر موضوعات و گزارش‌های مردمی که از فساد، تخلف و مسائل مربوط به استان گزارش می‌شود را با منابع مختلف مردمی و مدیریت جمع‌بندی و در تهران در هر وزارتخانه ای در قالب کارگروه پیگیری و به صورت بین دستگاهی حل و فضل کند.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری افزود: در پایان هر سفر ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرای و میزان رضایتمندی مردم را به استحضار رییس جمهور می‌رسانیم و ایرادات هر دستگاه به رییس جمهور منتقل می‌شود.

صالحی با بیان اینکه نوع مواجه با مطالبات و مشکلات مردمی به ۲ شکل اقدام و اقناع است، اظهار داشت: مطالبات و مشکلاتی که قابل رفع باشد با پیگیری وزارتخانه و دستگاه‌های مربوطه حل می‌شود اما چنانچه مشکلی خلاف ضوابط باشد و قابل اقدام نباشد با سیاست اقناع آن را پاسخ می‌دهیم.

وی از تماس ۱۰ هزار و ۲۴۰ تماس با مرکز ارتباطات مردمی در سامانه سامد چهارمحال و بختیاری تا پیش ازظهر روز پنجشنبه خبر داد و گفت: بیشترین فراوانی درخواست‌ها مربوط به مسائل اقتصادی و معیشتی، وام، اشتغال، مسکن هدفمندی یارانه‌ها و حوزه درمان بوده است.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، برقراری عدالت در ارائه خدمت به شهرستان‌ها را از دیگر موارد قابل توجه در رسیدگی به مطالبات و مشکلات مردمی عنوان کرد و افزود: در مجموع ۸۰۰ نیرو برای پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌های مردمی در استان فعال شده است.

صالحی با اشاره به برپایی ۲۸ میز خدمت در نقاط مختلف استان چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: علاوه‌بر راه‌های ارتباط مردمی که ذکر شد، حضور وزرا به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار رییس‌جمهور در شهرستان‌ها از دیگر راه‌های ارتباط مردمی به شمار می‌رود که  ۷ گروه در ۱۰ شهرستان این استان حضور پیدا می کنند و مشکلات مردم به صورت حضوری بررسی می شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه میهمان مردم چهارمحال و بختیاری هستند.

از روز گذشته تعدادی از معاونان وزرا به‌‎عنوان نمایندگان تام‌‎الاختیار وزیران دولت سیزدهم در شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری حضور یافته و با مردم دیدار چهره به چهره دارند.

در بیست و چهارمین سفر استانی رییس‌جمهور و هیات دولت سیزدهم، اعتباراتی برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای چهارمحال و بختیاری تصویب می‌شود

برای پیگیری اخبار و گزارش های ایرنا از  بیست و چهارمین سفر استانی رییس جمهور  پرونده خبری را دنبال کنید :

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری دولت سیزدهم پروندهٔ خبری چهارمحال و بختیاری مقصد بیست و چهارمین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری دولت سیزدهم چهارمحال وبختیاری دولت سیزدهم مرکز ارتباطات مردمی چهارمحال و بختیاری استانی رییس جمهور ریاست جمهوری شهرستان ها درخواست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۰۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در همایش امتنان و تجلیل از کارگران و کارفرمایان و واحدهای نمونه کارگری خراسان رضوی در مشهد گفت:  کار بنا به تعبیر مقام معظم رهبری ستون فقرات اقتصاد و کارگر، ستون فقرات تولید است.

وی اضافه کرد: نفس کار و تلاش در مکتب اسلام صاحب ارزش است لذا پیامبر بر دست کارگر بوسه می زند از این جهت که کار و کارگر را بزرگ بداند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر عشق به کار باشد بهره وری افزایش می یابد و اگر بهره وری افزایش یابد تولید ناخالص داخلی رشد پیدا خواهد کرد و در نهایت سرانه درآمدی مردم بیشتر می شود.

مرتضوی با اشاره به این که دهه گذشته ایران با رکود مواجه بوده است به اهمیت نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره و اظهار کرد: لازم است که کارفرمایان تلاش کنند و دولت نیز مصمم است گره از مشکلات مردم باز کند.

وی با اشاره به تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای برطرف کردن مشکلات معیشت و مسکن و بیمه کارگران ادامه داد: یکی از اقدامات این وزارتخانه توزیع کالابرگ الکترونیکی بوده که بارها گفته شده که چرا این کالابرگ به صورت نقدی پرداخت نشده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دلیل اصلی نقدی نکردن کالابرگ الکترونیکی را اثرات تورمی آن بر بازار دانست و افزود: بیم از این داشتیم که با نقدی کردن کالابرگ الکترونیکی با یک دست بدهیم و از آن طرف از دست بدهیم.

مرتضوی اظهار کرد: تاکنون اقدامات زیادی برای تسهیل شرایط زندگی کارگران انجام شده که از جمله آن اجرای نظام جامع تامین اجتماعی بوده که کارگران می توانند از مراکز درمانی تامین اجتماعی به صورت رایگان خدمات دریافت کنند همچنین از مراکز درمانی دانشگاهی از فرانشیز ۱۰ درصدی بهره گیرند.

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • جنجال نظرات مهدی نصیری درباره شاهزاده پهلوی و اپوزیسیون!
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است