Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، وزیر کشور که همراه رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری سفر کرده است، در خصوص حادثه قطار در طبس و ریزش بخشی از ساختمان متروپل آبادان در گفت وگوی رسانه‌ای گزارشی از آخرین پیگیری ها و بررسی را ارائه کرد.

 احمد وحیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه علل حادثه قطار طبس همچنان در حال بررسی  است، گفت: احتمالات مختلفی درباره علل‌ وقوع مطرح شده که در کمیسیون مربوط به راه آهن و وزارت راه و شهرسازی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور افزود: باید به دقت اظهارات مربوط به شواهد عینی، راننده بیل مکانیکی، لوکوموتیو و مسافران بررسی و مسائل فنی هم ارزیابی شود تا دلایل قطعی وقوع این حادثه دلخراش مشخص شود.

وزیر کشور همچنین درباره آخرین اقدامات انجام شده در محل حادثه متروپل گفت: عمده افرادی که در حادثه متروپل در زیر آوار گرفتار شده‌ بودند، خارج شده‌اند ولی با این وجود اعلام شده است که در صورت مراجعه افراد و درخواست برای جست‌وجو همچنان عملیات در این زمینه ادامه می‌یابد.

وحیدی یادآور شد: آوارهای‌ بخش زیرزمین برداشته شده است و پیکر افرادی که در فروشگاه‌ها و در محوطه گرفتار شده بودند نیز پیدا شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه عملیات جست‌وجو در طبقات هم پایان یافته است، تصریح کرد: از این مرحله به بعد مراحل تخریب باقی مانده ساختمان  ادامه خواهد یافت و در فرصت قابل قبولی  شرایط منطقه برای استفاده کسبه و مردم ساکن‌ در این محدوده به حالت عادی بازگردد.

به گزارش ایرنا، وزیر کشور در جریان بیست و چهارمین سفر استانی رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری علاوه بر بازدید از منطقه منظریه شهرکرد، در محوطه باغ موزه دفاع مقدس نیز حاضر و آخرین اقدامات انجام شده در این ۲ محدوده را بررسی کرد.

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در نشست ارزیابی اولیه بارندگی‌های اخیر با اشاره به احتمال بارش‌های جدید در استان، بر نظارت و ارزیابی ایمن سازه‌های آبی و خاکی تاکیدکرد و اظهار داشت:خوشبختانه در یک ماه گذشته استان شاهد بارش‌های خوبی بود و همین امر باعث ذخیره آب در سازه‌های آبی و خاکی سطح استان شد.
 وی ادامه داد: با توجه به احتمال بارش‌های جدید نیاز است اقدامات لازم برای ارزیابی، ایمن سازی و تخلیه آب سازه‌های آبی خاکی توسط آب منطقه‌ای و منابع طبیعی صورت گیرد و در این زمینه بخشداران و دهیاران همکاری لازم را داشته باشند.
ملک زاده با اشاره به احتمال حوادث ثانویه در مخاطره بارندگی و سیلاب، افزود: شهرداران و بخشداران با استفاده از ظرفیت نظام مهندسی و بنیاد مسکن بازدید و دستورات لازم برای ایمن سازی آن را ارائه کنند.
مدیرکل بحران در خصوص قنوات و چاه‌های کشاورزی آسیب دیده از سیل نیز خواستار تسریع در امدادرسانی توسط جهاد کشاورزی شد و گفت کشاورزان، باغداران و مالکان قنوات جهت پیگیری و ثبت خسارت می‌توانند به ادارات جهاد کشاورزی مناطق خود مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • کنسرسیوم «توسعه ریلی افغانستان» ترانزیت را از مجاری قانونی پیگیری کند
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل (+فیلم)
  • واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل
  • اکسیوس : آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی