Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، قربان حاجی مشهدی روز  پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارداشت : انتظار است که سایر اهالی استان هم در مهلت مقرر ( ۳۱ خرداد) اظهار نامه های خود را ارائه دهندزیرا در روزهای پایانی مهلت ارائه اظهارنامه ها به سبب ترافیک سامانه های الکترونیکی ، بارگزاری اظهارنامه ها سخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: سال گذشته ۷۵ هزار فقره اظهارنامه مالیاتی در گلستان وصول شدکه ۴۵ هزار نفر از این افراد از رویه تبصره ۱۰۰ و روش توافقی مالیات خود را پرداخت کرده اند.
حاجی مشهدی افزود: درآمد مالیاتی پیش بینی شده برای گلستان در سال گذشته ۱۳ هزار میلیارد ریال بود که با همکاری مطلوب آحاد مردم توانستیم با پیشی گرفتن از رقم تکلیفی حدود ۱۴ هزار مالیات وصول کنیم. 
مالیاتی کل امور مالیاتی گلستان پیش بینی کرد که در سال جاری درآمد مالیاتی استان از مرز ۲۰ هزار میلیارد ریال عبور کند.
به گفته وی در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری هم ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال مالیات از سوی مردم پرداخت شد که ۷۲ درصد آن مربوط به مالیات های مستقیم و ۲۸ درصد به مالیات های غیرمستقیم تعلق دارد.
وی افزود:  در سال گذشته هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال از محل وصول مالیات بر ارزش افزوده به شهرداریها و دهیاری های گلستان کمک نقدی شد که شهرداری های شهرستان گرگان با ۴۱۲ میلیاردریال بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند.
وی به برخی فرارهای مالیاتی در استان اشاره و اضافه کرد: تلاش داریم با همکاری نهادهای نظارتی این موضوع به حداقل ممکن برسد.
وی ادامه داد: ۱۰  فقره پرونده بزرگ فرار مالیاتی در استان در دست بررسی است که مجموع مالیات های این پرونده ها، فراتر از هزار میلیارد ریال است که متاسفانه برخی از متهمان این پرونده ها در تلاشند تا با ارتباط با مدیران سیاسی و اعمال فشار به امور مالیاتی از انجام وظایف قانونی خود و  پرداخت مالیات سرباز زنند.

استان گلستان حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد و اقتصاد این استان بر محور کشاورزی استوار است

برچسب‌ها استان گلستان اظهارنامه‌ مالیاتی گرگان مالیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان اظهارنامه مالیاتی گرگان استان گلستان اظهارنامه مالیاتی گرگان مالیات میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۰۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  دیانی گفت : چنانچه مؤدیان مالیاتی، اظهارنامه پیش‌فرض مالیات بر ارزش‌افزوده زمستان سال ۱۴۰۲ را تا بیست و دوم اردیبهشت‌ماه سال جاری اصلاح، تکمیل و مسترد کنند، از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم موضوع ماده (۳۷) و بند (ب) ماده (۳۶) قانون مالیات بر ارزش‌افزوده مصوب دوم خردادماه ۱۴۰۰ تا سقف جرائم متعلق به مالیات و عوارض ابرازی، برخوردار می‌شوند.

 

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • راز صفر شدن مالیات ۵۰ درصد اصناف خرد در کشور
  • راز صفر شدن مالیات 50 درصد اصناف خرد در کشور
  • واریز تسهیم عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها
  • فرار مالیاتی با دفتر ویترینی
  • خبر خوش بخشودگی مالیات برای مودیان لرستانی
  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • مهلت ۲ روزه برای اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲
  • تمدید ارائه اظهار نامه مالیاتی در لرستان