Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@09:26:57 GMT

برداشت ۱۰ هزار تن گندم در شهرستان ری

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۰۲۰۶

برداشت ۱۰ هزار تن گندم در شهرستان ری

جبرئیل برادری  روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به معرفی بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات جهت خوراک دام و طیور و آبزیان  اظهار داشت: با تلاش جهاد کشاورزی شهرستان ری و همکاری بانک کشاورزی شهرستان، میزان بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی  جهت تامین نهاده های دام و طیور و آبزیان به منظور حمایت از تولید و بهره مندی تولیدکنندگان از این تسهیلات به بانک معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با ثبت اطلاعات متقاضیان این نوع تسهیلات در سامانه سیتا و معرفی به بانک کشاورزی گام بزرگی در جهت رفع مشکلات بهره‌برداران این حوزه برداشته شد.

سامانه سیتا جهاد کشاورزی راه اندازی شده است تا کلیه دامداران و کشاورزانی که برای راه اندازی پروژه های دامپروری و کشاورزی نیاز به دریافت تسهیلات دارند، در این سامانه ثبت نام کنند.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری رتبه اول تولید گندم، ذرت علوفه‌ای، صیفی‌جات، شیر و رتبه دوم تولید جو و تخم مرغ را در استان تهران دارد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

برچسب‌ها شهرستان ری وزارت جهاد کشاورزی گندم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری وزارت جهاد کشاورزی گندم شهرستان ری وزارت جهاد کشاورزی گندم شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی برداشت افزون بر ۶ هزار تن غلات در گراش


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گراش گفت: برداشت گندم، جو و کلزا از هزار و ۹۰۰ هکتار از اراضی این شهرستان آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ تن محصول  تولید شود.
حسن مرادی بیان کرد: امسال در شهرستان گراش، هزار و ۷۰۰ هکتار گندم، ۱۵۰ هکتار جو و ۵۰ هکتار کلزا کشت شده است.
به گفته وی؛ طبق پیش‌بینی‌های انجام شده امسال قریب به ۶ هزار تن گندم، ۵۰۰ تن جو و ۱۵۰ تن کلزا از مزارع برداشت خواهد شد.
مرادی بیان کرد: در سال زراعی جاری با توجه به وضعیت خشکسالی ، مشکلاتی برای کشاورزان ایجاد شد، اما بارندگی‌های آخر فصل برای کشاورزی مطلوب بود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گراش گفت: با پیگیری‌های انجام شده، مرکز خرید گندم شهرستان گراش واقع در بخش ارد به‌صورت شبانه روزی آماده دریافت محموله‌های گندم کشاورزان شهرستان است.

دیگر خبرها

  • برداشت گل محمدی از باغات بابل
  • پیش بینی برداشت افزون بر ۶ هزار تن غلات در گراش
  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • آغاز برداشت گندم از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد