Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار ایرنا علی نیکزاد امروز پنج شنبه در جریان سفر خود به خلخال و بازدید از محل احداث تونل و حذف گردنه الماس در جاده خلخال به اسالم اعلام کرد: اجرای این پروژه یکی از مطالبات به حق مردم منطقه جنوب استان اردبیل برای بهره‌مندی از یک راه ایمن برای دسترسی به استان گیلان و مسیری عاری از مشکلات تردد در فصول سرد سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه هیئتی متشکل از معاونین وزاری نیرو، راه و شهرسازی، جهادکشاورزی، معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، نماینده مردم شهرستان‌های خلخال وکوثر در مجلس، معاون عمرانی استان اردبیل و جمعی از مسئولین اجرایی استان و شهرستان امروز پس از طرح‌های عمرانی در دست اجرای منطقه از جمله  محور ارتباطی خلخال- منجیل و راه هشجین- سرچم، وارد شهر خلخال شده و در ورزشگاه پوریای ولی این شهر مورد استقبال مسئولین شهرستان قرار گرفت.

وی در سفر امروز خود به خلخال در جریان آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی این شهرستان قرار گرفته و  به همراه جمعی از مدیران و مسئولین اجرایی استان و شهرستان از پروژه‌های نیمه کاره متوقف، راکد و یا در حال احداث خلخال بازدید و در جریان آخرین روند اجرایی این طرح ها قرار گرفت.

نیکزاد امروز همچنین در جریان این بازدید برای تامین اعتبار مورد نیاز جهت ادامه پروژه‌های عمرانی نیمه کاره این شهرستان و با همکاری مسئولین دولتی همراه قول مساعد داد .

اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث کمربندی خلخال

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه نیمه‌کاره  احداث کمربندی خلخال از اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تملک اراضی و ادامه عملیات اجرایی این پروژه خبر داد.

وی گفت: پروژه ۵/۵ کیلومتری کمربندی شهر خلخال که بخشی از پروژه راه شریانی رضوانشهر-خلخال - میانه -میاندوآب است از مدت‌ها پیش به علت نداشتن اعتبار متوقف شده و با تزریق ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل می‌بایست نسبت به تملک ۲/۵کیلومتر از اراضی تملک نشده مسیر این پروژه سریعا اقدام کند تا زمینه ادامه عملیات پروژه فراهم شود .

نیکزاد اظهار کرد: پیش از این دو و نیم کیلومتر از مسیر این پروژه کمربندی با تخصیص اعتبارات گذشته کار و تملک اراضی شده و همچنین ۲۵ میلیارد ریال به عنوان طلب پیمانکار باقی مانده که با تخصیص اعتبار این طلب هم پرداخت خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی امروز همچنین در جریان بازدید از محل احداث تونل گردنه الماس در واقع در محور خلخال به اسالم، با بیان اینکه پیش از این ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از ردیف محل اعتبارات ملی برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه تخصیص یافته است، برای تخصیص ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار جدید از محل اعتبارات ماده ۵۶ قول مساعد داد.

وی اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی سریعا باید نسبت به پادار کردن ردیف اعتباری ماده ۲۳ این پروژه جهت ادامه عملیات و تامین اعتبارات مورد نیاز که بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال برآورد شده اقدام کند.

نیکزاد در ادامه سفر خود به خلخال در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور فرمانداران خلخال وکوثر، میهمانان ملی و استانی و همچنین ائمه جمعه منطقه جنوب استان اردبیل در حال برگزاری است، شرکت کرد.

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل نماینده مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل نماینده مجلس شورای اسلامی خلخال استان اردبیل نماینده مجلس شورای اسلامی میلیارد ریال اعتبار استان اردبیل شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرحهای راه آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی بذرپاش در پایان سفر یک روزه خود به تبریز با بیان اینکه در بحث محور‌های ارتباطی آزادراه تبریز - زنجان مشکل جدی وجود دارد گفت: سرمایه گذار شریک این پروژه برای رفع مشکلات ورود نمی‌کرد که در این راستا تصمیم گرفتیم خودمان وارد شویم.

وی با بیان این‌که قطعه ۶ آزادراه تبریز-ارومیه با تزریق مالی از طریق ماده ۵۶ و ردیف بودجه و قیر رایگان تقویت خواهد شد افزود: محور مراغه-هشترود در مراحل پایانی قرار دارد و در عرض چند ماه آینده آماده افتتاح می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: باند رفت محور تبریز- صوفیان بزودی تمام شده و باند برگشت تا هفته دولت افتتاح می‌شود.

بذرپاش با بیان این‌که پیشرفت خوبی را در پروژه کنارگذر ایلخچی شاهد هستیم گفت: ۷۲۵ نقطه حادثه خیز کشور و ۱۰ نقطه در استان آذربایجان شرقی رفع شده است و ۱۰ نقطه دیگر استان نیز امسال در دستورکار قرار دارد.

وی همچنین از تمدید تخفیف ۵۰ درصدی در عوارضی آزادراه تبریز - سهند تا پایان سال خبر داد و گفت: یک رام قطار به مسیر ریلی خاوران تبریز - تهران اضافه می‌شود.

وی با اعلام اینکه بخش زیاد تامین زمین نهضت ملی در استان آذربایجان شرقی حل شده است گفت: در شهر‌های مرند و مراغه که کمبود زمین دارند با توافق از طریق ماده ۱۰ قانون جهش تولید حل می‌شوند تاکید شده که هرجا نیاز به الحاق محدوده شهری باشد انجام شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که اضافه شدن یک هزار و ۴۰۰ هکتار زمین روستایی به طرح نهضت ملی مسکن باعث رشد قابل توجه این طرح شده است گفت: خبر‌های خوبی را در ماه‌های آتی خواهیم شنید.

دیگر خبرها

  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • تخصیص۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرحهای راه آذربایجان شرقی
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی