Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم ظهر امروز در دیدار با معاون اجرایی و پشتیبانی دیوان محاسبات کشور ضمن تبریک و تمجید از موفقیت دیوان محاسبات با بیان اینکه سابقه نداشته که گزارش‌های تفریغ بودجه به موقع آماده شود، اظهار کرد: این اقدام جدیدی است که در این دوره مدیریت دیوان محاسبات شاهد آن هستیم و این موفقیت بسیار بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه هر دستگاهی اگر عملکردش درست باشد باید از ورود دیوان محاسبات استقبال کند، گفت: ورود دیوان محاسبات در حسابرسی دستگاه‌ها به سود آنهاست و موجب می شود که دستگاه‌ها نقض‌های خود را متوجه شوند و این بد است که برخی با ورود دیوان محاسبات مخالفت می‌کنند و نشان دهنده آن است که تخلفی در آنجا صورت گرفته که از ورود دستگاه حسابرسی هراس دارند.

وی با ذکر خاطره از دوران مدیریتش در ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: زمانی که در ارتش بودم سه نفر از نیروهای قدیمی حسابرسی ارتش را مامور کردم تمام حساب‌های مجموعه‌های تحت امر را از زمان تصدی مسئولیتم بررسی کنند.

 آل‌هاشم با بیان اینکه هدف اصلی دیوان محاسبات آموزش و هدایت است، خاطرنشان کرد: کار دیوان مچ گیری نیست و به دنبال پیشگیری از وقوع تخلفات و جرم در حوزه های بودجه و عملکردی دستگاه‌هاست و این عمل پیشرفت را در عملکردها به دنبال دارد؛ کما اینکه شاید برخی مدیران به دلیل فقدان آگاهی و آموزش سهوا اشتباه کنند اما این حسابرسی و بازرسی‌ها موجب هدایت دستگاه‌ها می‌گردد.

وی در ادامه به بایدهای محاسبه نظارت در نگاه امیر مومنان (ع) پرداخت و افزود: بازرسی مداوم و مستمر، آسانگیری بر مردم، مراقبت دائمی و کنترل‌های پنهانی از مسئولان و تفاوت قائل نشدن میان فامیل و غریبه‌هاست.

امام جمعه تبریز تمجیدهای رهبری را افتخار برای دیوان محاسبات دانست و تاکید کرد: این تمجیدهای مقام معظم رهبری همچون مدالی درخشان است.

امام جمعه تبریز در پایان با ابراز رضایت از عملکرد رئیس اداره کل دیوان محاسبات آذربایجان شرقی، اقدامات این اداره در استان را موثر دانست.

پیش از صحبتهای نماینده های ولی فقیه در آذربایجان شرقی،  محمد علی زهره ای و روح الله اکبری،معاون پشتیبانی و اجرایی و مدیر کل هماهنگی امور استانهای دیوان محاسبات کشور به تببین رویکردها، برنامه ها و دستاوردهای دیوان محاسبات در دوره اخیر پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز دیوان محاسبات ورود دیوان محاسبات دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۰۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی تراکتور با سورپرایز جالب

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی به مصاف استقلال خواهد رفت که احتمال دارد حمید مطهری تغییری نسبت به بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن نداشته باشد اما در عین حال احتمال ورود یک بازیکن جالب به ترکیب هم در تمرین دیروز بررسی شد که ترکیب تراکتور را جالب‌تر خواهد کرد.

البته چند ساعت دیگر باید منتظر ماند اما ترکیب دفاعی تراکتور با پورحمیدی، شیری، نادری، شجاع و آقاسی تشکیل می‌شود.

در خط میانی سه بازیکن خارجی با مهدی هاشم‌نژاد و مهدی حسینی اولویت مطهری هستند. در بازی قبلی هاشم‌نژاد عملکرد درخشانی داشت و حالا نیز امیدوار است که برابر استقلال بدرخشد.

برای خط حمله رحمان جعفری از ابتدا بازی می‌کند اما در طول بازی باید منتظر تغییرات ماند و ارسلان مطهری و مهدی عبدی وارد زمین خواهند شد.

ترکیب تراکتور در این بازی ۴-۱-۴-۱ خواهد بود که البته بنابر خواسته مربی تراکتور با فرم آزادانه، تغییراتی را در طول بازی خواهد داشت.

ترکیب احتمالی تراکتور:
حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد نادری، مهدی شیری، صفاهادی، ریکاردو الوز، گوستاوو واگنین، مهدی حسینی، رحمان جعفری، مهدی هاشم‌نژاد.

دیگر خبرها

  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌‌ریزی کشور
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم «دیوان محاسبات» برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال با یک سورپرایز
  • ترکیب احتمالی تراکتور با سورپرایز جالب
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است