Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فهرست جالبی را منتشر کرده است

در آخرین فهرست منتشره از سوی فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال جهان، کریستیانو رونالدو پرتغالی با زدن 813 گل همچنان بالاترین تعداد گل را در تاریخ فوتبال جهان ثبت کرده است.

به گزارش طرفداری، در این فهرست تعداد گل های رسمی در 4 قاعده یعنی گلهای باشگاهی کشورها، جام های حذفی کشورها، مسابقات فوتبال باشگاهی بین المللی و بازیهای ملی عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فهرست آمار کسانی که بیشتر از 500 گل زده اند را شامل می شود:

کریستیانو رونالدو 813 گل از پرتغال لیونل مسی 764 گل از آرژانتین پله 762 گل از برزیل روماریو 755 گل از برزیل فرانس پوشکاش 729 گل از مجارستان جوزف بیکن 720 گل چکسلواکی سابق جیمی جونز 647 گل ایرلند شمالی گرد مولر 634 گل از آلمان غربی سابق اوزه بیو 619 گل از پرتغال جو بام بریک 616 گل ایرلند شمالی رابرت لوادوفسکی563 گل از لهستان گلن فرگوسن 561 گل از ایرلند شمالی زلاتان ایبرامویچ 560 گل از سوئد فرناندو پیرتو 553 گل از پرتغال جیمی مک گری 552 گل از اسکاتلند اووه زیلر 551 گل از آلمان غربی سابق دی استفانو 530 گل از آرژانتین و اسپانیا گئورگی ساروسی 526 گل از مجارستان لوئیز سوارز 520 گل از اروگوئه ربرتو دینامیت 511 گل از برزیل هوگو سانچز 507 گل از مکزیک ایمره اسشلوسر 504 گل از مجارستان فرانس بندر 502 گل از اتریش و آلمان

اخبار داغ 

تدارک ویژه رئال مادرید برای اعلام تمدید قرارداد لوکا مودریچ و خداحافظی مارسلو پایان ماجراجویی همگروه ایران با شکست مقابل کانگوروها؛ استرالیا به پرو رسید گفتگوی حسن صالح حمیدزیچ و روبرت لواندوفسکی؛ هیچ چیز تغییر نکرده است علیرضا بیرانوند در پرسپولیس رکورددار می شود؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، نیکاراگوئه با شکایت از آلمان به دادگاه بین‌المللی دادگستری (ICJ)، از قضات خواست تا اقدامات اضطراری برای جلوگیری از ارائه سلاح و سایر کمک‌های برلین به اسرائیل را اعمال کنند.
 
بیش از 34 هزار فلسطینی از زمان آغاز جنگ در ماه اکتبر به شهادت رسیده و بیش از 77 هزار نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند.
 
دادگاه بین‌المللی دادگستری (ICJ) در لاهه قرار است در ساعت 15 به وقت محلی دستور خود را صادر کند.
 
وکلای ماناگوآ، پایتخت نیکاراگوئه، گفتند که این کشور آلمان را به جای متحد اصلی اسرائیل، یعنی ایالات متحده، هدف قرار داده است، زیرا واشنگتن دیوان بین‌المللی دادگستری را در این پرونده به رسمیت نمی‌شناسد.
 
وکلای ارشد دو کشور در اوایل این ماه در دادگاه با یکدیگر درگیر شدند و نیکاراگوئه گفت که آلمان ترحم‌انگیز است که هم به اسرائیل سلاح می‌دهد و هم به غزه کمک می‌کند.
 
برلین نیز پاسخ داد که امنیت اسرائیل در هسته سیاست خارجی آن قرار دارد و گفت که نیکاراگوئه کمک‌های نظامی آلمان به اسرائیل را به شدت تحریف کرده است.

نیکاراگوئه از دادگاه عالی درخواست کرده بود که آلمان فورا کمک‌های خود به اسرائیل، به ویژه کمک‌های نظامی از جمله تجهیزات نظامی را متوقف کند.
 

دیگر خبرها

  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • فهرست انتخاباتی شورای وحدت فقط از کانال‌ رسمی منتشر می‌شود
  • کشورهایی با ماهرترین نیروی کار
  • دو هزار،‌۶ هزار، هشت هزار....فهرست کارخانه‌های احیا شده را منتشر کنید/ هر بار هزار تا زیادتر می‌شود!
  • شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان پذیرفته نشد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟