Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@03:03:23 GMT

«بدون قرار قبلی» به مشهد آمد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۰۸۳۲

«بدون قرار قبلی» به مشهد آمد

فیلم بدون قرار قبلی همزمان با ولادت امام رضا(ع) و اکران در سینماهای سراسر کشور به سینماهای مشهد آمد.

به گزارش قدس آنلاین، فیلم بدون قرار قبلی به نویسندگی فرهاد توحیدی و مهدی تراب‌بیگی که از امروز در سینماهای مشهد اکران می‌شود، ششمین فیلم بهروز شعیبی است که دارای مضمونی اجتماعی بوده و با نگاهی به رمانی از مصطفی مستور نوشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
تهیه‌کنندگی این فیلم را محمود بابایی بر عهده دارد و پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، ‌ الهام کردا، صابر ابر، امین میری، حامی ترابی و رضا صابری در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. بدون قرار قبلی در مشهد و تهران فیلم‌برداری شده و داستان فیلم در مورد دختری به نام یاسمن است که پس از سال‌ها به دلیل مرگ پدرش به ایران بازگشته است. پسرش دچار اوتیسم است ‌و این مساله سفر را برایش دشوار می‌کند. او شناختی از پدرش ندارد و میراثی که پدر برایش گذاشته، باعث تعجب او می‌شود. در بخشی از دیالوگ‌های فیلم آمده است:
صدری: من می‌خوام حتما یه سر به اون خونه بزنید؛ پیشنهاد می‌کنم.
یاسمین: ممنون از پیشنهادتون ولی من فرصت ندارم.
صدری: ۳۰ سال نبودین؛ بعد از ۳۰ سال بی‌خبری فرصت ندارید برید ببینید پدرتون براتون چی ارث گذاشته؟. این فیلم در چهلمین دوره‌ جشنواره‌ فیلم فجر حضور داشت و در ۶ بخش کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین شد که در نهایت در ۲ بخش بهترین صداگذاری و بهترین فیلم از نگاه‌ ملی موفق به کسب سیمرغ بلورین شد. علاقمندان به تماشای این فیلم می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های اینترنتی فروش بلیت، بلیت خود را تهیه و صندلی خود را رزرو نمایند. انتهای پیام منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فیلم بدون قرار قبلی مشهد سینما بدون قرار قبلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاریس برای المپیک 2024 به یک دژ نظامی تبدیل می‌شود!

 فرانسه امنیت مرزی فرودگاه‌های پاریس را پیش از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ افزایش خواهد داد.

به گزارش تسنیم، مقامات فرانسوی تصمیم گرفته‌اند تعداد مرزبانان فرودگاه ها را تا 1900 نفر افزایش دهند و همچنین اقداماتی علیه رانندگان غیر قانونی که بدون سفارش قبلی از طریق اپلیکیشن، مسافران را مستقیماً از فرودگاه می‌برند، انجام دهند.

آملی اودیا کاسترا، وزیر ورزش فرانسه با تایید این موضوع گفت: در هفته‌های اخیر دستگیری‌ها و بازرسی‌های اضافی رشد داشته است. تجربه فرودگاه اولین و آخرین خاطره‌ای خواهد بود که ورزشکاران، رسانه‌ها از سراسر جهان و بازدیدکنندگان متعدد آن را با خود خواهند برد. همچنین برنامه‌هایی برای بسته شدن حریم هوایی پاریس به مدت شش ساعت در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 داریم.

18 هزار سرباز فرانسوی در طول بازی‌ها در پاریس مستقر می‌شوند که 3 هزار نفر از آنها به نظارت هوایی اختصاص خواهند داشت. این تعداد علاوه بر 35 هزار افسر پلیس مدنظر قبلی است.

المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست 2024  (5 تا 21 مرداد سال جاری) برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۳ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • پاریس برای المپیک 2024 به یک دژ نظامی تبدیل می‌شود!
  • سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است