Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزمایش اهدای ۱۲۰ فقره کمک هزینه جهیزیه به زوجین جوان در لرستان به مناسبت دهه کرامت و با حضور شهاب مولایی معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان برگزار شد.

 به گزارش  خبرنگار  حوزه  جوانان  خبرگزاری  برنا  از  لرستان ؛  روز پنج شنبه نوزدهم خرداد ماه  رزمایش اهدای ۱۲۰ فقره کمک هزینه جهیزیه به زوجین جوان در لرستان به مناسبت  گرامیداشت دهه کرامت و  با  حضور شهاب مولایی  معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان در این مراسم که  توسط موسسه خیریه آبشار عاطفه ها  وبا همکاری مجمع خیرین ازدواج استان ، و معاونت امور جوانان ورزش وجوانان لرستان برگزار شده بود به خبرنگار برنا ، اظهار کرد :  یکی از سیاست های دولت در حوزه ازدواج و تعالی خانواده به میدان کشاندن ظرفیت های مردمی برای تهیه و اهدای جهیزیه ازدواج به زوجین جوان است.

شهاب  مولایی  افزود : در این رزمایش مواسات و همدلی که با همکاری و همراهی مجمع خیرین ازدواج مهر لرستان و  بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها   تدارک دیده شده است تعداد ۱۲۰ فقره کمک هزینه جهیزیه ازدواج به ارزش ریالی ۱۲ میلیارد ریال  در بین زوجین محروم و بی بضاعت استان توزیع خواهد شد .

 معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان خاطر نشان کرد: در حاشیه این مراسم  برنامه مشاوره گروهی  برای زوجین مشمول این هدایا  توسط معاونت امور جوانان و با بهره گیری از  ظرفیت سمن های فعال در این حوزه برنامه ریزی و اجرا شد .

 

همچنین نرگس بیرانوند  مسئول  بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها  در این مراسم گفت: امسال نیز مانند سنوات گذشته اهدای جهیزیه را به همراهی خیرین  برگزار کردیم .

 او افزود: سال گذشته ۵۰۰سری جهیزیه به نوعروسان  اهدا شد و  امسال نیز  در اولین گام ۱۴۰۱ به مناسبت دهه کرامت  یک سری جهیزیه  با معادل ریالی   ۱۰۰میلیون‌ریال  برای نوعروسان در نظر گرفته ایم   که  در این راستا جمعا ۱۲ میلیارد ریال برای نوعروسان جمع آوری شده است .

 بیرانوند تصریح کرد: درکنار اهدای جهیزیه،  کارگاه های مهارتی ، اصول اخلاق ، فرزند آوری، آسیب های اجتماعی و پیشگیری از طلاق برای نوعروسان نیز برگرار کردیم.

 خانم ملکشاهی مسئول موسسه آبشار عاطفه ها بخش خرم آبادنیز در این مراسم  گفت  : امروز با  همکاری همه خیرین توانستیم ۱۲۰جهیزیه را برای نوعروسان نیازمند و تحت حمایت خیریه فراهم کنیم .

او افزود: هرساله این  اهدای سری جهیزیه را داریم و امروز هم به مناسبت میلاد امام رضا (ع) به صورت نمادین به نوعروسان خرم آباد توزیع می شود و در  مابقی شهرستان ها نیز  توزیع خواهد شد .

ملکشاهی با بیان اینکه  این کمک ها از طرف همه خیرین محترمی که سالانه همکاری دارند انجام گرفته است ، یادآورشد:  از  همه خیرین دعوت می کنیم تا در این راستا با موسسعه آبشار عاطفه ها  همکاری  کنند.

لازم به ذکر است در این رزمایش با حضور سرکار خانم هادیان مشاور حوزه ازدواج دوره مشاوره برای نوعروسان برگزار شد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جوانان جهیزیه رزمایش نوعروسان معاونت جوانان آبشار عاطفه ها برای نوعروسان زوجین جوان برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ششمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان (دومین مرحله در سال ۱۴۰۳) از ۲۷ فروردین در شهرستان ساری آغاز شد.


این اردو که تا ۶ اردیبهشت ادامه دارد در هتل سالاردره ساری برپا شده است.

دلیری رییس اداره ورزش و جوانان ساری با همراهی خدایی مربی سازنده کشتی ساری و وفایی نژاد پیشکسوت حوزه رسانه و ورزش شهرستان ساری از روند برگزاری ششمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان بازدید کرد.

آزادکاران جوان کشورمان که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان آماده می‌کنند، در شرایط مناسب و مطلوبی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

در این مرحله تمرینات متنوعی از جمله تمرینات هوازی و نیمه هوازی، آمادگی جسمانی، بدنسازی و کشتی زیر نظر غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی و همکارانش برگزار می‌شود و این مرحله از اردو تا روز ۶ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

نفرات حاضر در این اردو به شرح زیر است:
۵۷ کیلوگرم: علی مومنی و علی یحیی پور (مازندران) مهدی رحیمی (البرز)
۶۱ کیلوگرم: شهداد خسروی (البرز) امیررضا تیموری زاد (تهران) محمدرضا حسینی (کرمانشاه)
۶۵ کیلوگرم: علی خرمدل (تهران) محمدمهدی پلنگ وار (مازندران) سجاد پیردایه (لرستان)
۷۰ کیلوگرم: علی کرم پور (تهران) سینا خلیلی و محمدماهان خرمکاه (مازندران)
۷۴ کیلوگرم: علی رضایی و ابوالفضل حسینی (مازندران) آریا مقدسی (لرستان) مهدی یوسفی (تهران)
۷۹ کیلوگرم: مجید باقری (خراسان رضوی) مسعود آسترکی (لرستان)
۸۶ کیلوگرم: ابوالفضل رحمانی (مازندران) ایمان بابایی (کرمانشاه)
۹۲ کیلوگرم: امیررضا دلیری (کرمانشاه) امیر عزیزپور (لرستان) عرفان عباسی (آذربایجان شرقی)
۹۷ کیلوگرم: ابوالفضل بابالو (تهران) سید آرین سجادی و عرفان علیزاده (مازندران)
۱۲۵ کیلوگرم: امیررضا معصومی (گیلان) محمدرضا لطفی و مهدی بزرگ پور (مازندران) مرصاد شاکری (خراسان رضوی)

رقابت‌های قهرمانی آسیا اواخر تیرماه سال ۱۴۰۳ در عربستان و مسابقات قهرمانی جهان که ۱۲ تا ۱۸ شهریورماه سال ۱۴۰۳ در اسپانیا برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری