Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین احمد صالح گفت: در سفرهای استانی، نمایندگان تام‌الاختیار رئیس‌جمهور به‌صورت متوسط 14 هزار ملاقات مردمی دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین احمد صالحی امروز در جمع خبرنگاران و در حاشیه بازدید از مرکز سامد که جهت دریافت مطالبات مردم در سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری برپا شده است، اظهار کرد: 29 مجموعه از وزارتخانه‌ها و نهادهای دولتی و عمومی از 48 ساعت قبل از سفر ریاست جمهوری با حضور نماینده تام‌الاختیار نهاد یا وزارتخانه با مردم دیدار چهره به چهره دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سفرهای استانی، نمایندگان تام‌الاختیار رئیس‌جمهور به‌صورت متوسط 14 هزار ملاقات مردمی دارند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ادامه داد: تاکنون حدود ۳ هزار پردازش درخواست‌های مردمی در چهارمحال و بختیاری انجام شده است که پس از رفع ایرادات درخواست های مردمی برای آن ها کد رهگیری ارسال می‌شود. 

صالحی عنوان کرد: کاربران ستاد پاسخگویی برخط سامانه سامد در سفرهای ریاست جمهوری به استان‌ها از ساعت 7‌‌/30 الی 9:30 دقیقه برای دریافت مطالبات مردمی پاسخگو هستند. 

وی خاطرنشان کرد: در سفرهای استانی رئیس‌جمهور، اداره‌کل رسیدگی به شکایات دفتر ریاست جمهوری به درخواست‌های عمومی مردم که در گذشته از طریق برگزاری تجمع اعتراضی و تهیه طومار اعلام شده است، نیز رسیدگی می‌کند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اضافه کرد: اداره ارزیابی عملکرد و بازرسی رئیس‌جمهور از یک ماه قبل از سفر ریاست جمهور به استان ها، گزارش فساد و تخلف را جمع‌آوری می‌کند، این گزارشات پس از جمع‌بندی در وزارتخانه مربوطه پیگیری می‌شود.

صالحی بیان کرد: پس از پایان سفر ریاست جمهور، عملکرد دستگاه‌های اجرایی و میزان رضایت مردم از آن دستگاه‌ها ارزیابی می‌شود و این گزارش به استحضار رئیس‌جمهور می‌رسد.

 وی افزود: مطالبات مردم از هیات دولت در سطح استانی و کشوری پیگیری می‌شود، اگر درخواست خلاف ضوابط قانونی باشد، فرد اغنا می‌شود.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ادامه داد: تاکنون 10 هزار و 240 مطالبه مردمی در سامانه سامد چهارمحال و بختیاری ثبت شده است.

صالحی گفت: بیش‌ترین موضوع درخواست‌های ثبت شده مربوط به مسائل معیشتی و اشتغال است، نامه‌های دریافتی حداکثر تا 72 ساعت پس از پایان سفر ریاست‌جمهوری ثبت می‌شود و پاسخگویی به درخواست‌ها حداکثر تا 72 ساعت انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: نمایندگان تام‌الاختیار رِئیس‌جمهور در شهرستان‌ها برای پاسخگویی به مشکلات مردمی و احصای مشکلات حضور دارند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: مرکز ارتباطات مردمی نماد نهضت خدمت رسانی در سفرهای استانی است که ریاست جمهوری در بدو ورود به شهرکرد آن را نقشه راه دولت مردمی و انقلابی سیزدهم ترسیم و ابلاغ کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری نمایندگان تام الاختیار سفرهای استانی سفر ریاست جمهور درخواست ها رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

آقای رئیسی در این پیام، ابراز امیداوری کرد با تلاش‌ مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دو جانبه و نظرات مشترک در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

دیگر خبرها

  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند